VWard's 9N :: 2004 Volkswagen Polo 9N 1.4 Sportline

Dankje voor de reacties;

plannen genoeg, als iedereen.
Momenteel alleen qua audio geupgrade overigens.

plannen zijn een hoodbra, stickerbomb op een van de panelen en een fikse verlaging.
Via een collega op mijn werk kan ik binnenkort Bora Highline velgen (die met de boutjes) kopen en als deze banden op zijn komen die eronder.
Heb van het weekend ook al een set dakdragers gescoord.

Ik houd jullie op de hoogte zodra er wijzigingen/foto's zijn
 
Intussen een bestelling gedaan op internet:
1 x Cold Air Hose Kit 3'' x 900mm Aluminium (DK HI005-)
1 x Steenslag/Auto Bra VW polo 9n 2002-2005 (PB0901296)
Soort Hoes Motorkap Bra
1 x AP Schroefset VW Polo (9N) incl. Facelift, Classic (GF82-003_68)
1 x Aluminium antenne zwart/rubber 80 mm (VS 68120)
1 x Dagrijlicht M-tech Ultra Bright 8 LED (MLD02)

Dagrijlichtjes zijn voor de carbagepolo, rest komt op deze.
Verder ben ik niet helemaal tevreden over het Green Speedair filter. Deze is best jammerlijk gepositioneerd om fatsoenlijke lucht aan te zuigen.
Vandaar de aluminium flexbuis. Kijken of we daar het een en ander een beetje mee richting filter kunnen leiden
 
Gebroederlijk naast de carbagepolo voor van de zomer:
945150_531256026934566_866456447_n.jpg
 
Nee klopt, heb niet de durf gehad om die zgn. spanbandjes serieus aan te trekken. Leek me niet ideaal gezien de haakjes van boterhamzaksluiting-ijzer..
Op m'n werk maar even serieuzer materiaal buigen om de boel vast te zetten.

100% strak zal niet gaan vanwege de vorm, maar wil hem er wel recht en stevig op hebben zitten.
 
Leuke velgjes komen er onder wat voor banden ga je nemen??


195-45, zit nog een beetje te kijken welk merk.
Ik denk dat het gewoon weer continentals worden, Premiumcontacts heb ik geloof ik nu.
Die zijn wel lekker stil op de snelweg, en bevallen mij prima in de bochten.

Zal alleen eerst nog het een en ander moeten knutselen aan de velgen.

Ik weet alleen niet zeker of ze uit elkaar kunnen? Het lijkt er verdacht veel op gezien de boutjes en de rand aan de binnenkant, maar voordat ik mijn breekijzer ertussen wrik wil ik het graag zeker weten.

Randen zouden opnieuw gepolijst moeten worden, en ik zit zelf te denken aan dieprood/oranje harten.
Zit hier en daar wat oxidatie op, dus als het kan haal ik de harten het liefste los om ze te laten stralen. Zie het niet zo zitten om te lopen prullen tussen de spaken door, om vervolgens over 2 jaar dezelfde plekjes terug te hebben.
 
Woon je op de 3e verdieping ofzo? Stick Out Tongue

Tweede en zonder lift :) Voor het eerst heeft hij ook iets bezorgt bij de buren. Hij zal wel zoiets gehad hebben van:,, Ja moet ik godnondeju die trappen weer naar beneden; bekijk het maar!''
Snel even vervangend autootje regelen dan kan de polo naar de garage voor een vers setje rubbers en de set.. Geen zin en tijd om zelf te gaan lopen klooien..
En dan mn Wolfsburg spatlappen modificeren zodat ze er ook op kunnen
 
Vandaag klein beurtje gehad en de schroefset is gemonteerd.
Achter staat hij nu op zijn laagst (met stelring) en heb hem 'recht' laten zetten.. Vooraan misschien nog een half centimetertje zakken voor de looks, maar het valt me mee hoe goed ik door de buurt kan rijden. Komt wrs ook wel door de hoge wangen waardoor ik daar nog wat vering mee pak

Na de carbage-verbouwingen maar snel mijn bora velgen verbouwen en monteren.
936206_597220820310343_8452717_n.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!