VW ventieldopjes V2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook binnen! Big Grin
zien er mooi uit :)
heb er nu eigk wel een beetje spijt van dat ik maar 1 setje heb besteld :lol:
maarjah mijn opzet was om ze op m'n groenland velgen te zetten aangezien die zwarte dopjes hadden, maar nu hebben beide sets chromen dopjes dus val ik even met m'n neus in de boter :lol:

ben benieuwd of er nog weer een actie komt en anders moet ik zelf aan 't zoeken Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Hier ook binnen! Big Grin
zien er mooi uit :)
heb er nu eigk wel een beetje spijt van dat ik maar 1 setje heb besteld :lol:
maarjah mijn opzet was om ze op m'n groenland velgen te zetten aangezien die zwarte dopjes hadden, maar nu hebben beide sets chromen dopjes dus val ik even met m'n neus in de boter :lol:

ben benieuwd of er nog weer een actie komt en anders moet ik zelf aan 't zoeken Stick Out Tongue

Ik heb hier nog 2 setjes liggen van de 2 mensen die ook gebruik wilde maken van de actie maar die niks meer van zich laten horen.
Mochten ze vrijdag a.s. nog niks van zich hebben laten horen dan mag jij natuurlijk nog een setje overnemen Stick Out Tongue
 
waarschuwing: ik heb laatst van dealextreme een paar aluminium dopjes gekocht (niet dezelfde als de hier aangeboden dopjes). Nou die gingen er dus niet meer van af na verloop van tijd. Garage heeft de ventielen moeten vervangen, koste me een paar tientjes!
 
waarschuwing: ik heb laatst van dealextreme een paar aluminium dopjes gekocht (niet dezelfde als de hier aangeboden dopjes). Nou die gingen er dus niet meer van af na verloop van tijd. Garage heeft de ventielen moeten vervangen, koste me een paar tientjes!

Tnx voor de info, maar best is om voor montage het ventiel in te vetten, of wanneer je geen vet hebt (zoals mij) de dopjes regelmatig s afhalen en opnieuw monteren.. Het wassen van de wagen is hiervoor een ideale gelegenheid ;)

Grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!