VW subwoofer fabriek af de moeite waard?

Heb het ook overwogen en ook om het achteraf in te laten bouwen door de dealer.
Er was een paar maanden geleden een actie van de dealer met de Pioneer subwoofer TS-WX610A die in je reservewiel komt te liggen.
Maar ik heb besloten om een andere Pioneer subwoofer, de TS-WX77A aan te schaffen en deze laten inbouwen door een bedrijf.
Die adverteerde ook met hoge korting op de TS-WX77A. Ook de reviews over de sub onder andere op dit forum trok mij over de streep.
Deze subwoofer is plat en past mooi in de ruimte van de dubbele bodem van een Polo 6R (niet de GTI).
Voordelen: goedkoper en een krachtiger bas dan de TS-WX610A.
Wens je succes toe met je keuze.
 
Wat misschien ook nog een optie is, is het Integrated Sound Systeem. Dit is een processor/kleine versterker met een op maat gemaakte subwoofer. Deze past netjes onder de plank in de kofferbak. Het mooie is dat er niet in kabels geknipt hoeft te worden oid. Mij werd verteld dat het met een uur of 2 in te bouwen is.
De sound processor zorgt voor tijdscorrectie van het geluid. Het geluid is dus optimaal voor de bestuurder.

Ik ben alleen voor de subwoofer gegaan omdat ik nog andere spullen had liggen. De tijdscorrectie zorgt er ook voor dat de muziek nog beter klinkt.
In mijn garage en fotoalbums kan je foto's zien van de subwoofer.

Als je er nog vragen over hebt moet je het maar zeggen. Ben zondag weer terug van vakantie dus ik reageer misschien wat later.

Ik heb het bij RMR Sound Systems laten inbouwen. Hebben verstand van zaken en werken zeer netjes!

Ben benieuwd wat het gaat worden.
 
kan de TS-WX77A ook aangesloten worden op een versterker? ik heb nu een externe subwoofer maar die neemt zoveel ruimte in beslag...dat het soms vervelend is als ik wat dingen wil vervoeren...daarom heb ik nu de bovenste plank eruit gehaald zodat ik toch iets meer ruimte heb.

als deze gewoon aangesloten kan worden op mijn JBL versterker dan zou dat wel een mooie oplossing zijn de sub gaat dan op de bodem en de plank kan er weer op :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!