vw privacy glass

Goedendag,

Zoals jullie weten heb ik een VW Polo Bluemotion ik wil hier graag Privacy Glass in laten zetten dus van Volkswagen eigen omdat ik met folie en dergelijke niet echt zie zitten weten jullie toevallig hoeveel dat grapje een beetje gaat kosten? Ik vind dit een stuk mooier staan maar het heeft natuurlijk geen haast heeft 1 van jullie hier ervaring mee om je ramen te vervangen?
 
Ik heb voor de 9N en de 9N3 (bouwjaren 2002-2009) vijf deurs nog origineel VW privacy glas liggen. De achterportierruiten en de kleine ruitjes naast de achterdeuren, alleen de achterruit niet meer die is verkocht met de achterklep. Vervangen kun je bij iedere glasboer laten doen of zelf met de ruitenkit aan de slag.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!