VW Power Holland Meeting (Elke Zaterdag avond)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Polobm6r

Bekend lid
1,796
749
132
Beste VAG Liefhebbers

Sinds kort hebben wij onze naam veranderd in VW Power Holland.
Het was eerst VW Power Noord-Holland maar omdat er veel mensen buiten noord Holland lid wilde worden van onze Club hebben we besloten de naam te veranderen.
De Club word met de week gezelliger en er komen ook steeds meer mooie auto's bij de club.
Maar nog steeds hebben we een vaste meeting avond op zaterdag.
Die steeds gezelliger en drukker word en dat zien we graag.
We hebben eerst een tijd op de Foodstrip gestaan maar door overlast van jappenbakken hebben ze daar overal drempels geplaatst.
Ook mag je daar niet in groepsverband meer komen.
Ook hebben we een tijd op de stormhoek gestaan en ja je raad het al ook daar weer overlast van jappenbakken en daarna weer drempels.

Nu staan we al een geruime tijd op de Muntbergweg waar we met veel plezier komen.
We komen daar samen op de zaterdag avond en dat begint om 20:00 tot de laatste weg gaat.
Met het mooie weer staan we er meestal tot heel laat omdat het dan goed te doen is.

Iedereen met een VAG automobiel(van lucht tot watergekoeld van rat tot nieuw) is daar van harte welkom om bij ons te komen staan en een praatje te komen maken.
Ook kun je als je wilt je eigen lid maken van onze Club op meeting avonden.
Want hoe meer zielen hoe gezelliger het word natuurlijk
Maar laten we het normaal houden op het terrein dus geen burnouts!!! geen overbodige herrie!!! en geen rotzooi maken er zijn genoeg vuilnisbakken!!!
En dan word het zo ie zo wel weer een gezellige avond daar


We hopen jullie dan zaterdag te zien op de muntbergweg bij de MC Donalds
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Ik woon wel in west Vlaanderen juist aan de grens met Frankrijk;)
Dus nog verder dan u;)
Mss dat we eens komen met de R36 da gaat sneller dan de Polo;)
Maar als het eens dichter is moet ik echt eens langskomen met mijn Polo;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Ja het is waar. Dus zou ik beter eens een andere keer komen want anders moet ik meer dan 2 uur rijden om daar dan in de regen te staan en kans te hebben dan er weinig Polo's komen.
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!