VW Polo van Slui Instrumentatie foto's

Bullit

Lid
Geachte Heer/Mevrouw,

Mijn aandacht gaat aan naar mijn VW Polo en haar krachtige wegligging.
Hier een foto vanaf het balkon over de rijweg heen naar haar parkeerplaats passend bij de woning.
Mijn VW Polo heeft helaas een elektrisch lek, en om te voorkomen dat mijn accu leeg raakt dat ik bij haar in het geval van langer parkeren dan 10 minuten altijd de main power pool loshaal, dit doe ik met een ringsleutel welke ik oranje heb gespoten. Het is een kleine moeite en het voorkomt dat de accu leeg raakt. Het is mij onduidelijk waardoor er een elektrisch lek is, maar misschien dat het te maken heeft met haar main midden console, welke optisch en digitaal informatie afgeeft aan de bestuurder en bijrijder. Ook vermoed ik dat Tesla's elektrische energie stelen, en dat de wegspanning volgens ANWB 14.4 Volt is wat niet geheel juist is, ik verwacht daar 12.7Volt (12Volt voor de accu en 0.7 Volt voor de diode).

Ook gaat de VW Polo haar lampje soms branden betreffende het koelwatersysteem, ze loopt niet heet noch droog maar soms bij een hobbel of kruispunt dat het alarm inkomt betreffende het koelwatersysteem. Ik vermoed dat dit te maken heeft met een berekening in de CPU waarbij er gerekend wordt aan hoeveel water er verplaats moet worden, waarbij in geval van een te hoog volume aan water dat er alarm in komt als waarschuwing "let op ik kan dit niet verpompen deze hoeveelheid water" Dit heeft te maken met mijn digitale systeem in de perceptie van de autotechniek. Misschien ben je het totaal niet met me eens, maar ik rij vaak genoeg een zwart scherm in de computer om te weten dat er meer slimme techniek een draai geeft aan de wensen en posities van het wegverkeer. Ook is de auto aangekocht met 150000 KM op de teller en er is een computerscherm in Zoetermeer welke er mee te maken heeft betreffende betalingen, ik probeer zo accuraat mogelijk al mijn schuldeisers af te betalen, maar het lukt me niet om dit zonder computer te doen, ik zal altijd typen en antwoord geven op de computer en zo zal het zijn dat er informatie gegeven wordt betreffende het voertuig en haar symptomen.

Ook staat er een motoralarm oranje in welke waarschijnlijk veroorzaakt wordt door een defecte luchtmassameter, welke door middel van een gloeispiraaltje haar verschuiving in luchtmassa meet door middel van uitlezing van het elektrische signaal, ik had ook een kastje betreffende het resetten van dergelijke storingen maar die is helaas een keer verdwenen tijdens een psychotische slavernij episode. Ik wil jullie absoluut niet lastigvallen en probeer zo neutraal mogelijk te blijven maar sinds mijn bezoek aan Zuid Afrika waar ik in eenzelfde polo gehuurd heb gereden betreffende de kustlijn.
Het was een heerlijke auto om onder controle te hebben en ik ben blij met wat ik doe en waar ik ga, ik hoop dat jullie dat ook zijn, voel je sterk en krachtig met het vermogen van een Duitse Gründlichheid onder je controle.

Hoogachtend,

Simon Bastiaan Pieter
Bullit,-;+=

Bijlagen

• P8192161.webp
    P8192161.webp
    2.1 MB · Weergaven: 4
Volkswagen  POLO 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!