VW Polo ombouwen tot BM

Stel, ik ga naar een carossier en kan op termijn de voor -en zijskirts (heeft de BM ook een soort zijskirts?) + 'spoiler' van de BM bemachtigen via eerdere accident-wagens. Zou ik deze dan makkelijk kunnen laten installeren op mijn gewone Polo 6R?

mvg magicSenna
 
Bwa ja, ik vind het vooral een subtiele verbetering, buiten mss die achterspoiler niet. Die zou ik er af laten. Maar die bijstukjes vanvoor en opzij vind ik wel ok. Ik denk wel dat de zijskirts en de achterbumper (niet de spoiler) in zijn geheel vervangen dienen te worden he?

Als je ze koopt bij de carrosier na een accident komt het ook veel goedkoper uit natuurlijk :)
 
als je wat schade onderdelen kan vinden die nog goed intact zijn waarom niet?!? een nieuwe body kit van VW zelf zal echt weer over de 2000 euro zijn...je hebt volgens mij ook die sport body kit die je via je dealer kan krijgen...waarom ze zoveel voor een body kit vragen beats me. zou de originele VW Polo Sport body kit met torx schroeven vast zitten? of klik system?
 
Hopelijk weet iemand dit...
als je het er gewoon op kan klikken en dan stevig vast zit, zou wel heel makkellijk zijn.

KYC, als je tijd hebt zou je dan even foto's kunnen posten van de voor-achter en zijskirt? Niet dat er haast bij is maar nu zie ik het verschil niet al te best...(ik weet het,ik vraag veel achter foto's, sorry Stick Out Tongue)
 
Elsa (ElsaWIN) is het dealerprogramma (reparatieprogramma) van de VAG groep,
zowat elk schroefje en en klemmetje staat erop met mooie plaatjes incl bevestigingswijze.

(ps: Domme vragen bestaan niet, Domme antwoorden wel Stick Out Tongue)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!