VW Polo GTI Denver 17 inch met nieuwe banden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originele fabriek af Volkswagen Polo GTI Denver 17 inch 5x100 velgen komen van mijn VW Polo GTI. Twee weken geleden heeft de VW dealer Martin Schilder op verzoek van de verkoper waar ik hem van gekocht heb rondom nieuwe banden gemonteerd. Ik heb er nu 500km mee gereden.
Ik heb nieuwe velgen gekocht die van de week worden geleverd, vandaar dat ik ze weg doe.

$_85-2.JPG $_85-6.JPG
Marktplaats staat vol met 5x112 VW Golf GTI Denver velgen, maar de VW Polo GTI Denver 5x100 zijn schaars.
Zelfde geld voor de Volkswagen Polo GTI Detroit velgen, die ik ook zoek. (want ik weet niet of ik me nieuwe set ga gebruiken).

Richtprijs: 849 euro (bieden kan via PM) of;
Ruilen tegen een set Volkswagen Polo Detroit 5x100 17 inch / Rotiform BLQ set 5x100 17 of 18 inch.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 TSI 180PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!