Vw Polo Bluemotion maakt plaats voor een Skoda

Paar maanden geleden had ik nog een Polo Bluemotion van de zaak. Helaas door de economische recessie, werd mijn contract niet verlengd en moest ik de auto weer inleveren. Op dat moment was ik dus autoloos. Gelukkig heb ik een leuke deal kunnen maken:mrgreen: en is er een skoda octavia 1.8 20V turbo voor in de plaats gekomen. Het is dan geen VW, maar het blijft in de VAG familie.

Het krachtbronnetje onder de kap, volgens de vorige eigenaar is deze door de 1ste eigenaar al gechipt naar 250 pk aan de wielen :shock: , zelf wil ik hem zodra er eens een meeting is met een dyno wel graag op de bank zetten om het echte vermogen te weten te komen. Wat ik al wel weet is dat hij vermogen zat heeft iig :mrgreen:



De auto zelf:











En het interieur:





Behalve de vol lederen bekleding is de auto voorzien van de volgende dingen:

- vol automatische climate control,
- cruise control,
- centrale vergrendeling met ab,
- alle ramen elektrisch bedienbaar,
- elektrische verstelbare en verwarmde buitenspiegels,
- mistlampen voor en achter,
- meerdere leeslampjes,
- armsteun voor en achter,
- dikke 18 inch velgen met 225/40/18 banden eromheen,
- elektrische stoelverwarming voor de beide voorstoelen en afzonderlijk van elkaar in te stellen,
- trekhaak,
- parkeersensor,
- 8 speakers.

Een erg complete auto;)
 
Je kan het slechter treffen! :)

Zo'n 1.8t 20v is een zalige motor! Welke versie is het origineel? De gedowngrade of de ge-nietdowngrade? :lol:

Origineel is het de 150 PK uitvoering van de octavia. De RS heeft er 180 ;), dus in die zin is de gedowngrade de originele versie die in mijn auto ligt. Dat het een erg zalig blok is klopt wel ja, rij er dan ook echt met veel plezier met mijn octavia. Is bijna een feest om er mee op pad te gaan Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!