VW polo blue gt antraciet velgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet als dit topic hier goed staat maar ben opzoek naar de VW montani velgen antraciet

Iemand enig idee als er een site is waar deze te bestellen zijn imitatie of orgineel?
Of heeft iemand toevalig een set in de verkoop?

Mvg Simon
 
Ja die had ik inderdaad Zien staan maar ik zoek echt de antraciet kleur.

helaas kan ik nergens anders imitatie of originelen op internet vinden en hoopte dat iemand dit wel wist.

Heb je velgenhuis.nl al eens benaderd of ze de velgen van jouw keuze kunnen leveren? Ze hebben namelijk niet alles op hen site staan. Hoe dit voor wielkracht is weet ik niet, heb nooit iemand van hen ontmoet namelijk;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik weet niet als dit topic hier goed staat maar ben opzoek naar de VW montani velgen antraciet

Iemand enig idee als er een site is waar deze te bestellen zijn imitatie of orgineel?
Of heeft iemand toevalig een set in de verkoop?

Mvg Simon

Hey Simon,

Op de website van http://www.vwwinkel.nl kun je onder de kop polo 6r > banden en velgen deze velgen vinden http://www.bm-onderdelenshop.nl/images/articles/335/33551.jpg

Ik hoop dat het de juiste velgen zijn die je zoekt. Je kunt t vinden onder de naam: Set 17 inch Blue GT look velgen 5x100 ET40

Gr,

Juan
 
Beste Juan,

Super bedankt precies wat ik zocht.

nu weet ik dat er meer mensen met imitatie bluegt velgen hier op het forum rijden.
ervaring van deze mensen zijn ze een beetje kwaliteit?

Bij navraag bij de VW dealer hier schrok ik toch een beetje van de prijs van de orginele velgen 550 euro per velg ex band hier vroegen ze 290 voor ( hele speciale banden ofzo?)

groeten Simon
 
[MOD vraag] Nog steeds op zoek, Savage?
Als je niet reageert voor dinsdag 29 oktober, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!