Vw Polo 9N3

Hallo

Naam is Patrick, en woonachtig in Groningen, 5 Januari is het zover....

kFjyYH.jpg

Vw polo 9N3,
1.4 16v
2006

Kan niet wachten dat de vw voor de deur staat.Big Grin
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
  • Leuk
Waarderingen: starsky en Ruud9N
bedankt!, zijn er trouwens mensen hier met dezelfde kleur auto? wil deze kleur stelling auto wel eens zien met andere koplampen of achterlichten, en natuurlijk velgen.
Eerste zoek tocht is begonnen....radio, en koplampen (gti) en achterlichten (led)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
Welkom, heerlijke kleur voor een 9N3, samen met bordeaux rood wat mij betreft de leukste kleuren die ervoor mogelijk zijn.
Plannen klinken goed. Ik heb in Dronten wel eens een gelijk-kleurige gezien met 17 lichtmetaal, stond erg goed.
Zo ziet die er ongeveer uit (zelfde wielen, al lijken deze op de foto 16 inch en zijn die van die ik zag 17 inch volgens mij):
m1by0mrbv5jx_600.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: patsus en Robin66079
private shades zijn in bestelling (waren niet voorradig)
Trouwens, ik wil wat opties aanpassen zoals autolock via vagcom, maar hoe weet ik dat ik hier wel voor in aanmerking kom (waar kan ik het aan zien) lees iets over comfortmodule.....
En is er misschien en adresje (rond Groningen) die dit kunnen doen tegen betaling?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
Hallo,

vraagje...hebben mensen hier ervaring met de imitatie achterlichten? aangezien de mijne orgineel vewl krasjes bevatten.

ik zie setjes van 150 euro maar ik twijfel
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
Oke bedankt, Hella zag ik ook voorbij komen, maar ook setjes van hottuning (marktplaats) enz enz, zie er soms geen merk bij staan.
Dit geld ook voor gti cup koplampen, setjes van 200 euro, (imitatie) is het wat...
Heb ooit en setje van depo gehad (volvo) looks zijn top, maar werken bagger.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
Oke top,bedankt...imitatie is het vaak net net Big Grin,hou van oem, maar 100 euro besparen op en setje achterlichten....:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!