VW Polo 6r 1.2 tsi 90pk match tips?

Met de besluit dat RDW ook tot 1 Juni geen personen auto's gaat keuren. Zit ik toch erg te twijfelen aan of zo lang ga wachten. voordeel is betaald is er nog niet. maar wat komt er op mijn pad in deze prijsklasse en leuke opties? mensen nog wat anders leuk zien staan van ongeveer 8000/9000 wel polo natuurlijk:)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Met de besluit dat RDW ook tot 1 Juni geen personen auto's gaat keuren. Zit ik toch erg te twijfelen aan of zo lang ga wachten. voordeel is betaald is er nog niet. maar wat komt er op mijn pad in deze prijsklasse en leuke opties? mensen nog wat anders leuk zien staan van ongeveer 8000/9000 wel polo natuurlijk:)
Je kan altijd verder kijken toch? Voor dat bedrag heb je echt wel een mooie Polo met genoeg opties.
Vraag is alleen, ga je nu bij een autodealer op kantoor zitten om een auto te kopen? Wel minimaal 1.5m afstand houden hè en geen handen schuddenStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Je kan altijd verder kijken toch? Voor dat bedrag heb je echt wel een mooie Polo met genoeg opties.
Vraag is alleen, ga je nu bij een autodealer op kantoor zitten om een auto te kopen? Wel minimaal 1.5m afstand houden hè en geen handen schuddenStick Out Tongue

Ja en nee haha! Ene kant je bent fit en gezond om te werken! Lijkt me niet dat iemand ziek is en gaat auto's verkopen haha!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Met de besluit dat RDW ook tot 1 Juni geen personen auto's gaat keuren. Zit ik toch erg te twijfelen aan of zo lang ga wachten. voordeel is betaald is er nog niet. maar wat komt er op mijn pad in deze prijsklasse en leuke opties? mensen nog wat anders leuk zien staan van ongeveer 8000/9000 wel polo natuurlijk:)
Ik heb mijn VW polo 6r te koop, 77kw, en 140k gelopen. Ik verkoop hem voor 7000 euro.
Heb een Polo GTI gekocht dus vandaar.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI GTI 220pk / 320nm 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI GTI 220pk / 320nm 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Bovag is bezig met RDW om import keuring weer te laten gaan. Hier wat informatie

 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Bovag is bezig met RDW om import keuring weer te laten gaan. Hier wat informatie

Is dat niet alleen voor RDW autobedrijven?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI GTI 220pk / 320nm 
voor 9k moet je toch een mooie polo kunnen scoren, ik heb voor de mijne net iets minder betaald, en dan zou ik persoonlijk toch ook voor een uitvoering met climate control gaan, ziet er mooier uit en werkt natuurlijk beter. Heb een crosspolo en voor mijn gevoel zijn die nog net iets duurder dan een "normale" polo.

Als ik op gaspedaal kijk polo's 6r met clima en cc, max 120k gelopen krijg ik 70 hits. Moet toch wel iets tussen zitten lijkt me
Bijvoorbeeld:
 
voor 9k moet je toch een mooie polo kunnen scoren, ik heb voor de mijne net iets minder betaald, en dan zou ik persoonlijk toch ook voor een uitvoering met climate control gaan, ziet er mooier uit en werkt natuurlijk beter. Heb een crosspolo en voor mijn gevoel zijn die nog net iets duurder dan een "normale" polo.

Als ik op gaspedaal kijk polo's 6r met clima en cc, max 120k gelopen krijg ik 70 hits. Moet toch wel iets tussen zitten lijkt me
Bijvoorbeeld:
Maar net hoe zinnig je bent Stick Out Tongue
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
voor 9k moet je toch een mooie polo kunnen scoren, ik heb voor de mijne net iets minder betaald, en dan zou ik persoonlijk toch ook voor een uitvoering met climate control gaan, ziet er mooier uit en werkt natuurlijk beter. Heb een crosspolo en voor mijn gevoel zijn die nog net iets duurder dan een "normale" polo.

Als ik op gaspedaal kijk polo's 6r met clima en cc, max 120k gelopen krijg ik 70 hits. Moet toch wel iets tussen zitten lijkt me
Bijvoorbeeld:

Wacht eerst af wat RDW doet. Als het mee zit kan er volgende week gekeurd worden. Hoop van zegen
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!