VW Polo 6R 1.2 TDI BM

Hallo allemaal, na jaren weg te zijn geweest is en weer een Polo in ons bezit (voor de vrouw). Zelf rijdt ik een Golf 8 Variant R-line 150PK DSG in de kleur Moonstone gray, maar deze hoort hier niet thuis.

A.s. zaterdag halen we de auto op. We Hadden hem graag direct mee genomen maar omdat er nog 2 deuren gespoten moesten worden moest dit nog even op zich laten wachten. Er zat voor namelijk schade op de voordeur van de passagierskant, maar om kleur verschil te voorkomen is het mooiste om dan beide me te pakken.

Gegevens van de polo:
- Comfort line
- Bouwjaar 2019
- DSG (was een vereiste)
- Nederlandse auto
- executive pakket
- PDC V+A

Omdat de stalen velgen met wieldoppen en de uitstraling van de auto nu wel erg saai is hebben we inmiddels een setje 17'' Bonneville velgen in bestelling staan. En het idee is om een conversie te doen naar een R-line exterieur en de ramen te tinten.


IMG_4653.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
Welkom! Heeft de auto in elkaar gezeten dat er wat delen gespoten moeten worden?
Wat betreft je Golf 8, is hier prima welkom hoor! We hebben zat leden met een andere auto dan een Polo op dit forum!
Alvast veel veilige km's gewenst en heel veel leesplezier! :cool:;)
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Welkom! Heeft de auto in elkaar gezeten dat er wat delen gespoten moeten worden?
Wat betreft je Golf 8, is hier prima welkom hoor! We hebben zat leden met een andere auto dan een Polo op dit forum!
Alvast veel veilige km's gewenst en heel veel leesplezier! :cool:;)

Dankjewel, ik vermoed dat een andere auto met bijv. het uitdraaien in een parkeervak de auto licht geraakt heeft. Maar ik ben er niet bij geweest haha... Het is een ex lease auto en deze hebben (bijna) allemaal wel ergens schade/beschadiging.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
De koudere dagen komen er aan en de wens van mijn vrouw toen we de auto aanschaften waren eigenlijk maar 2 opties: een DSG en stoelverwarming. In de praktijk kan het wat lastiger zijn om de juiste auto te vinden met de gewenste optie's / km-stand / bouwjaar / prijs etc.

De auto welke wij aanschaften beschikte dus helaas niet over stoelverwarming maar de DSG was het belangrijkste, omdat stoelverwarming achteraf nog prima te monteren is. Voor ons maakt het niet of uit dit OEM of aftermarket zal zijn, als de stoel maar lekker warm word.

Dit weekend heb ik zelf de stoel verwarming voor de bestuurdersstoel in gebouwd. Voor nu is dat genoeg omdat ze er vrijwel altijd alleen in rijd en onze dochter op de achterbank zit. Het los halen van de bekleding koste wel iets meer tijd dan verwacht maar uiteindelijk is het gelukt. Onze auto is een Nederlandse ex-lease auto waar in het verleden een Track & Trace kastje gemonteerd in heeft gezeten. Het kabelboompje met zekering was achter gelaten dus deze voeding kon ik gebruiken voor de stoelverwarming.

Aan de voorkant van de stoel zit een kabelgootje waardoor je de kabel dus erg gemakkelijk naar beneden kan laten lopen en deze niet voelbaar is door de bekleding heen. Ik heb nog wel een kleine inkeping gemaakt in de foam om een weerstandje weg te werken, zodat je deze ook niet voerbaar is.

Resultaat & foto's:

IMG_7116.jpg
IMG_7117.jpgIMG_7118.jpgIMG_7120.jpgIMG_7122.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!