VW Polo 6R 1.2 TDI BM

Subtiele aanpassing gedaan. Stond al een tijdje op de to-do lijst maar was er nog niet van gekomen. Mijn golf(8) heeft ook geen teksten op de achterzijde. Ik vind dit persoonlijk zelf altijd iets strakker staan en voor mijn gevoel maakt het de auto optische iets breder.

De logo's zijn erg gemakkelijk te verwijderen met een warmte föhn, en de lijmresten trek je er daardoor ook gemakkelijk af. Deze is dan een beetje warm en daarna met wat service cleaner de boel schoon maken. De logo's zijn wel licht zichtbaar in de lak nog op dit moment. De auto gaat nog een keer compleet gepolijst worden, en daarna zullen deze dan ook weg zijn. Maar dit zal niet eerder dan in het voorjaar gedaan worden.

Upgrades welke nog op het lijstje staan:
- R-Line voorbumper OEM
- LED Koplampen V+A
- Verlagen

Over het verlagen is nog wel eens en lichte twijfel omdat de vrouw met de auto rijd. Zij is wel van het doorrijden en de drempels vormen daarin geen obstakel :grimacing:. Het wassen heb ik deze keer achterwege gelaten omdat het zo vies weer is en je de volgende dag het eigenlijk weer kan doen.

IMG_7234 kopie.jpgIMG_7236 kopie.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
Mits je een goede set coilovers neemt. Dan kan je het nog opvangen. Maar met een budget setje niet haha
Ik ben dan nog van mening dat je altijd rijkwaliteit gaat inleveren, ik kom uit de polder en met de drempels hier in de omgeving is verlaagd rondrijden echt niet zo. Ik heb mijn verlaging juist weggehaald en nu rijdt de auto zo lekker vergeleken met eerst.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!