Vw Polo 6n1 / 1.4i / '96

Als nieuw forumlid, zou het van geen fatsoen getuigen, als ik hier niet mijn 6n1 voor éénieder tentoon stel.

Het betreft een Volkswagen Polo 6n1 uit '96 met een 1.4 injectie motor.

Zelf heb ik er 15 inch lichtmetale velgjes op gelegd en strak afgeveerd, wat wil zeggen, lager naar de grond maar niet "schuin-over-drempel-rijden" stijl, louter practisch.

Ook zit er een spaghetti spruitstuk op en de o zo traditionele knalpot ontbreekt dan ook niet. Wel ga ik meer voor een sportief rally geluid in plaats vn een uit winterslaap komende masturberende beer.

Zo hoef ik jullie niet te vertellen dat bij een dergelijk uitlaatsysteem, de lucht toevoer niet kan achterblijven.
Hiervoor heb ik een "mooie rooie" open sportfilter op het originele filterhuis gezet welke ik gestript heb van binnen, een dyson is er niks bij.

Deze zomer ben ik nog van plan hem over te verven en een voorspoiler onder de bumper te knallen. Ook verstralers in de bumper staan nog op het verlanglijstje, maar ben nu eerst bezig met een bescheiden luchthapper voor die rooie.

3fc0b470752cebd69275326ce8ae589d.jpg


Pracht in de ghetto nacht..

72e602b6cfa5d755c792f4be0e611a4f.jpg


Parkeerplaats plaatje..

0096f9c1d712048a78772d94659f5521.jpg


Onder de motorkap

64a9e6407ba728caf85d48df29a1e66e.jpg


Nog een laatste dan..

Ik weet niet hoe het zit met jullie maar,
Ik vind helemaal te gek, dikke vette polo mien jonge!
 
Volkswagen  Polo 6n1 '96  1.4i 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!