Vw Polo 6kv Variant van Michael

Hallo, ik ben Michael (a.k.a.Black Sheep) en afkomstig uit Zoetermeer.
Ik ben 34 jaartjes jong en bijna 2 jaar in het bezit van een Volkswagen Polo 6KV Variant uit 1998.
Ik ben hier via Johan (en een beetje via het Vwpolo forum) terecht gekomen.
Ik heb de Vw niet echt "getuned" maar wel kleine dingetjes aan veranderd.
Zoals de audio, ander stuur, open air filter, gewoon wat kleine dingetjes.

Ik zal eerst ff een fotootje plaatsen van mijn "hok" :lol: de rest komt later wel.

IMG00059Medium1-1.jpg
 
FlyingK zei:
En der zitten ook al dikke wielen onder :)
En zo heb ik hem ook gekocht, haha.
Exterieur is weinig aan veranderd.
Alleen het zwarte embleem in de grille vervangen voor een chrome, en de lampjes vervangen door een iets wittere versie, die andere waren net kaarslichtjes, wordt je nie vrolijk van dus.

Het is meer het interieur.
Anders stuurtje, andere pookknop, chrome matten (sorry) en voor de fun 2 blauwe neon lampjes onder het dashboard.
En natuurlijk een "hawai" krans dingachtig aan de spiegel.
Foto's volgen, moet ze eerst even verkleinen, haha.

En motorisch ook weinig eigenlijk, alleen het standaard filter vervangen door een 57i kit, rechtstreeks op de gasklep (of hoe heet dat ding ookweer)
Wil daar in de toekomst wel verandering in brengen.
Een chroom aanzuigsetje aanschaffen denk, maar ben er nog niet zeker van.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!