Voorstellen VW Polo 6AW 1.0TSI DSG Highline

Goedemorgen, weer een nieuw lid op het forum. Bezitter van een VW Polo 1.0TSI DSG Highline. Gelijk maar even een R-line Dak Spoiler en Diffuser onderlip erop gezet waardoor ie er een stuk strakker uitziet :)

Net als waarschijnlijk voor iedereen is het forum een handige informatiebron, dus ik hoop waardevolle informatie te kunnen halen en delen!
 

Bijlagen

  • Polo.jpg
    Polo.jpg
    267.5 KB · Weergaven: 49
Volkswagen  Polo 6AW  1.0 TSI 95pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: 2GPoloDriver en Steph
Goedemorgen, weer een nieuw lid op het forum. Bezitter van een VW Polo 1.0TSI DSG Highline. Gelijk maar even een R-line Dak Spoiler en Diffuser onderlip erop gezet waardoor ie er een stuk strakker uitziet :)

Net als waarschijnlijk voor iedereen is het forum een handige informatiebron, dus ik hoop waardevolle informatie te kunnen halen en delen!
Was het veel werk om de oude diffuser te demonteren en de nieuwe te plaatsen? Ik wil namelijk ook een R-line diffuser onder mijn Highline zetten?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!