Willemjanpolo
Lid
Vw polo 2012 Willemjanpolo :: 2012 Volkswagen Polo (2012-03-15 17:18:10)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beide erg mooie velgen. De Barracuda Karizzma is trouwens een multi-steek velg. Daar moet je wel van houden.Velgen :barracuda karizzma 17 inch of 17 inch rs4 velgen.
Foto's zijn altijd leuk :lol: Zonder dollen: ja, daar ben ik zeker wel in geïnteresseerd!( heb hier overigens nog wel een foto van als je geïnteresseerd bent. )
Beide erg mooie velgen. De Barracuda Karizzma is trouwens een multi-steek velg. Daar moet je wel van houden.
Dat de Barracuda een multi steek was is mij even ontgaan, wordt weer even verder kijken dan misschien. ( Dank is groots voor deze info :shock
Foto's zijn altijd leuk :lol: Zonder dollen: ja, daar ben ik zeker wel in geïnteresseerd!
Hoe heb je die GTI-strips zwart gemaakt? Gespoten, gewrapped?
Mooie bak overigens, sjieke kleur ook.
Als alles gaat zoals aangegeven bij de koop: nog vijf weken. :x Ik ben dus over de helft! :lol:@deMercer Mooi mooi, Hoe lang moet je overigens nog wachten op de polo ?
Als alles gaat zoals aangegeven bij de koop: nog vijf weken. :x Ik ben dus over de helft! :lol:
Ja zekerziet er nog goed uit! heb je ook een close-up van je mistlampkappen??
Zo! voor zelf te spuiten ziet dat er idd wel goed uit! enkel spijtig van het kleurverschil.. of ligt het aan de foto? + die chrome accenten geven je auto meteen luxere uitstraling, leuke updates![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.