VW Polo 2002 new rs4 of new s8

Allebij erg dik! De nieuwe S8 velg toont erg netjes & dik, de RS4 velg wat aggresiever Big Grin Heb eventueel nog 5CM rondom verlagingsveren liggen mocht je interesse hebben!

groeten!
 
Blommeke, goeie smaak heb je.. ik heb ook een vw polo uit 2002. En ik ben ook al aan het informeren over de rs4 velgen.

Bij een zaak in apeldoorn, had ik al nagevraagd (17'')..

Zonder bandjes kosten ze.. 485 euro.
En met banden 205/40/17, kwam de prijs op 795 euro.

Als je ergens goedkoper tegenkomt moet je het ff melden Big Grin !
 
Goedkoper kan wel, maar je moet opletten waar je replicas vandaan komen. Duitse en Italiaanse replicaas zijn meestal goede kwaliteit en die uit China slecht. Daarnaast hebben sommige een TUV keurmerk dan weet je zeker dat je goed zit.

Ik wil ook me 205/40/17 houden prijsopgaves verschillen vooral in welke banden je wilt.
 
Prijsopgaves inclusief monteren+balanceren:

17 inch New S8 velg, 205/40/17
Toyo € 925,-
Pirelli € 950,-
Dunlop € 875,-

Ik heb liever geen Pirelli die liggen er nu onder maar slijten onder me kont vandaan haha. Jullie nog opties?
 
Blommeke zei:
Prijsopgaves inclusief monteren+balanceren:

17 inch New S8 velg, 205/40/17
Toyo € 925,-
Pirelli € 950,-
Dunlop € 875,-

Ik heb liever geen Pirelli die liggen er nu onder maar slijten onder me kont vandaan haha. Jullie nog opties?
Waar ben je dan aan het kijken, zou je ff willen kijken voor rs4... ff kijken kwa prijsverschillen Big Grin

en wat ga ji nemen kwa verlaging?
 
Hey jongens.. ik ben hier nieuw.. ik heb een polo 9n1 (2003) en wil dus ook nieuwe velgen eronder..

nou vind ik deze wel zeeeeeeer van de vette

[resize=600:1md07syy]http://mypolo.nl/images/upload/fotoshop_001.jpg[/resize:1md07syy]

Maar als ik bij velgen-online kijk dan zijn deze 18".

Nu is mijn vraag.. kunnen er problemen ontstaan met het monteren van 18" wielen. Daarmee wil ik weten of ie bijv gaat aanlopen in de wielkuipen oid als ik bijv met 4 personen of met veel "bagage" in mijn auto rijd.

Mijn auto is nu nog niet verlaagd.. hij is compleet standaard. Als ik deze 18" wielen monteer vullen ze dan wel de gehele wielkast of moet ik dan nog even een verlagings setje monteren. Verder kom ik weer op mijn vraag..

Als ik 18" wielen met verlagingssetje monteer.. is het dan zo dan mijn wielen misschien aanlopen als de auto zwaar beladen is met personen/bagage..??

Als ik antwoord heb van jullie kan ik ze gaan bestellen.. of andere zoeken Stick Out Tongue Want ik wil toch wel heel graag nieuwe wielen onder mijn auto

Gr,
Coen
 
18" kan iig prima onder een polo (mits je de juiste bandenmaat hebt) en een verlagingset is wel aan te raden ja (anders krijgje zo'n 4x4look) maar je kan echter niet zo laag gaan als met bijv een setje 15" wielen..

alsje 18" gaat rijden bedenk je dan wel dat het kwa rijden totaal anders wordt (hier heeft trickyJ ook last van namelijk met zn 1.4 motor) je mist wat vermogen en de topsnelheid wordt lager

wat aanlopen betreft, dat ligt sterk aan de volgende dingen:
- bandenmaat
- breedte van de velg (J waarde)
- ET waarde van de velg
- verlaging

wat voor jou dus kwa verlaging de beste optie is is een schroefset, zo kan je hem altijd instellen zoals je wilt!

mocht je hier nog verder op willen ingaan stel ik voor dat je even een topic aanmaakt op een ander subforum omdat het hier eigenlijk alleen om fotoshops gaat ;)

hoop datje wat aan de info hebt, mvg Johan
 
Johan zei:
18" kan iig prima onder een polo (mits je de juiste bandenmaat hebt) en een verlagingset is wel aan te raden ja (anders krijgje zo'n 4x4look) maar je kan echter niet zo laag gaan als met bijv een setje 15" wielen..

alsje 18" gaat rijden bedenk je dan wel dat het kwa rijden totaal anders wordt (hier heeft trickyJ ook last van namelijk met zn 1.4 motor) je mist wat vermogen en de topsnelheid wordt lager

wat aanlopen betreft, dat ligt sterk aan de volgende dingen:
- bandenmaat
- breedte van de velg (J waarde)
- ET waarde van de velg
- verlaging

wat voor jou dus kwa verlaging de beste optie is is een schroefset, zo kan je hem altijd instellen zoals je wilt!

mocht je hier nog verder op willen ingaan stel ik voor dat je even een topic aanmaakt op een ander subforum omdat het hier eigenlijk alleen om fotoshops gaat ;)

hoop datje wat aan de info hebt, mvg Johan


Oke thx hier heb ik al best veel aan. Juist zo'n 4x4 look wil ik niet (dan had ik wel een cross polo gekocht Stick Out Tongue ) . Ik zal wel een topic aan maken van de week en dan zal ik die J waardes enzo erin zetten. Ik rijd met een 1.2 12v dus dat is trage toellie. Maar dat ie langzamer wordt maakt voor mij niet uit.. want voor hard rijden heb ik iets anders :) .

Alvast bedankt man
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!