Beste leden
Ik heb onlangs een nieuwe Polo Bluemotion gekregen...
De kleur is schaduw blauw(eerder een zeldzame kleur), veel opties heb ik niet genomen(pack business,...)
de auto heeft al een goede waxbeurt gehad.
Graag zou ik deze willen personaliseren.
iemand leuke tips, aanbevelingen,... alle ideeën zijn welkom!
Graag zou ik ook nog het volgende willen vragen.
1) ik zou graag xenon koplampen hebben en de dagrijverlichting veranderen naar led of xenon.
ik las hier op het forum al veel over de GTI koplampen, maar deze lijken mij echter onhaalbaar o.w.v. de kostprijs,... velen kopen daarom een setje xenonlampen? welke zijn aan te bevelen en hebben een goede prijs kwaliteit verhouding? kostprijs? installeren?
2) Graag zou ik mijn polo ook verlagen. er is een groot aanbod van schroefsets op de markt maar hier heb ik echter nog geen ervaring mee. welke zijn hier goed voor? ik vond dit op de volgende site: http://www.hottuning.eu/?nav=products&s ... ct_id=1508 is dit iets ?
3) iemand tips voor velgen? 17 of 18''? merken?
4) de kenteken verlichting wil ik ook in led... hoe kan ik dit doen?
Als iemand een of meerder vragen zou kunnen beantwoorden zou super zijn!
met vriendelijke groet
Daan.
Ik heb onlangs een nieuwe Polo Bluemotion gekregen...
De kleur is schaduw blauw(eerder een zeldzame kleur), veel opties heb ik niet genomen(pack business,...)
de auto heeft al een goede waxbeurt gehad.
Graag zou ik deze willen personaliseren.
iemand leuke tips, aanbevelingen,... alle ideeën zijn welkom!
Graag zou ik ook nog het volgende willen vragen.
1) ik zou graag xenon koplampen hebben en de dagrijverlichting veranderen naar led of xenon.
ik las hier op het forum al veel over de GTI koplampen, maar deze lijken mij echter onhaalbaar o.w.v. de kostprijs,... velen kopen daarom een setje xenonlampen? welke zijn aan te bevelen en hebben een goede prijs kwaliteit verhouding? kostprijs? installeren?
2) Graag zou ik mijn polo ook verlagen. er is een groot aanbod van schroefsets op de markt maar hier heb ik echter nog geen ervaring mee. welke zijn hier goed voor? ik vond dit op de volgende site: http://www.hottuning.eu/?nav=products&s ... ct_id=1508 is dit iets ?
3) iemand tips voor velgen? 17 of 18''? merken?
4) de kenteken verlichting wil ik ook in led... hoe kan ik dit doen?
Als iemand een of meerder vragen zou kunnen beantwoorden zou super zijn!
met vriendelijke groet
Daan.