VW Polo 1.6 TDI Bluemotion 90pk schaduw blauw!

Beste leden Stick Out Tongue

Ik heb onlangs een nieuwe Polo Bluemotion gekregen...
De kleur is schaduw blauw(eerder een zeldzame kleur), veel opties heb ik niet genomen(pack business,...)
de auto heeft al een goede waxbeurt gehad.
Graag zou ik deze willen personaliseren.
iemand leuke tips, aanbevelingen,... alle ideeën zijn welkom!

Graag zou ik ook nog het volgende willen vragen.
1) ik zou graag xenon koplampen hebben en de dagrijverlichting veranderen naar led of xenon.
ik las hier op het forum al veel over de GTI koplampen, maar deze lijken mij echter onhaalbaar o.w.v. de kostprijs,... velen kopen daarom een setje xenonlampen? welke zijn aan te bevelen en hebben een goede prijs kwaliteit verhouding? kostprijs? installeren?
2) Graag zou ik mijn polo ook verlagen. er is een groot aanbod van schroefsets op de markt maar hier heb ik echter nog geen ervaring mee. welke zijn hier goed voor? ik vond dit op de volgende site: http://www.hottuning.eu/?nav=products&s ... ct_id=1508 is dit iets ?
3) iemand tips voor velgen? 17 of 18''? merken?
4) de kenteken verlichting wil ik ook in led... hoe kan ik dit doen?

Als iemand een of meerder vragen zou kunnen beantwoorden zou super zijn!

met vriendelijke groet Big Grin
Daan.
 
Welkom Daan! :)

qua verlichting is er veel mogelijk wat dat betreft, maar als je xenon wilt kun je misschien een retrofit projector overwegen?

Maar drl veranderen in xenon? lees ik dat nou goed? :lol:
denk eerlijk gezegd niet dat dat gaat lukken :lol:
Led daarentegen gaat zeker wel lukken, zo'n beetje elke led lamp (canbus of niet) in ba15s gaat passen in je drl ;)
en dan verder qua drl moet je zelf maar even kiezen wat je wilt hebben ;)

Een goede xenon set.. persoonlijk zou ik dan gaan voor pilot of xenonlamp.nl, er zijn natuurlijk ook wel meer goede sets.

qua verlagen zullen anderen hun mening moeten geven, heb ik geen ervaring mee ;)

Mooie velgen zat zowel 17 als 18 inch, let alleen wel even op de et waarden en de velg breedte.

En kenteken verlichting, daar zit w5w in, dus daar kun je evt een setje voor kopen met de inkoopactie die weer is gestart hier op 't forum.
Of als je oem wilt kun je ledunits bestellen bij je dealer ;)

verder qua personaliseren kun je denken aan een highline ondergrill/bovengrill of evt een gti boven grill en zo zijn er nog wel meer dingen die je allemaal kunt doen ;)

Oh en de automatisch openende achterklep, misschien ook nog iets voor jou? Big Grin

verdere tips, lezen en rond kijken op 't forum, zijn echt zat dingen denkbaar ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Leuk nog een belg erbij! :) Qua verlaging zou ik niet voor hottuning kit gaan, heb daar nog niet veel goeds over gelezen, is vergelijkbaar met vmaxx kwaliteit, wat dus aan de lage kant is... Veel hangt natuurlijk van je budget af.. persoonlijk zou ik enkel kijken naar de iets betere merken, als je zeker wil zijn van duurzaamheid, kwaliteit en een redelijk comfort. Gerangschikt volgens stijgende kostprijs zijn dit AP,Weitec en KW(var1/var2). Niet vergeten dat u vering en schokdempers een belangrijk deel van je auto zijn dus ik zou daar niet al te veel op besparen... Deze 3 merken komen van dezelfde fabriek uit, ze verschillen gewoon in rijcomfort en een klein beetje duurzaamheid maar niets om je zorgen over te maken. Je kan ook op de 2dehandsmarkt natuurlijk wat rond kijken.. Ik rijd zelf met een tweedehands KW variant II (nieuwprijs rond de 1300 euro) welke ik voor 600 euro heb kunnen kopen die in perfecte staat was nog, en dan was ik 250 euro kwijt voor de plaatsing. Je moet gewoon een beetje afwegen hoeveel je wil geven, maar als je er echt niet veel aan wil geven, dan verlaag je beter niet, dat is mijn mening(tenzij met -3cm veertjes ofzo)
 
Welkom op dit mooie forum, explorator! Er zijn hier genoeg mensen met kennis die je vragen kunnen beantwoorden. Aangezien ik zelf pas onlangs een Polo heb besteld, kan ik je helaas niet verder helpen. Oh, één tip: kijk even op deze pagina voor de juiste maten velgen en banden.
explorator zei:
Ik heb onlangs een nieuwe Polo Bluemotion gekregen...
Dat is dan wel een heel mooi cadeau :lol:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dag Jan

zoals je ziet heb ik nog niet zo heel veel ervaring met auto's.
ik ben dan ook heel blij dat jullie zo behulpzaam zijn.

voor de koplampen heb ik het volgende al gevonden via xenonkoplampen.nl : http://gvautostyling.eu/index.php?item= ... 38&lang=NL
is dit iets? ze werken samen met xenonkoplampen.nl maar nu is mij vraag de volgende: wat voor koplampen steken er in een polo bm? hij is van eind november. ik heb hem sinds begin december. (H4 of H7)
als dit adres goed is, kan ik daar al terecht voor al mijn vragen ivm met verlichting.

op dit moment liggen er 15'' winterbanden op de polo. gewoon staal velgje met deksels.
valt wel mee qua uiterlijk, als het maar veilig is hé!
voor in de zomer heb ik op dit moment de i-university velgen : http://www.google.be/imgres?q=syenit+an ... oss-zilver)-met-Pirelli-zomerband/wagen-accessoire/1836/16091&docid=8Ls48wjWtpV3CM&imgurl=http://www.ideas4cars.be/images/upload/articles/16091.jpg&w=412&h=309&ei=0u8qT-SABYmg-wbD3KX_DQ&zoom=1&iact=hc&vpx=346&vpy=95&dur=1156&hovh=194&hovw=259&tx=180&ty=107&sig=102287529911714411541&page=1&tbnh=161&tbnw=215&start=0&ndsp=8&ved=1t:429,r:1,s:0

ja, voor die grill ga ik nog eens kijken en voor andere dingen spoor ik dit forum af voor nieuwe ideëen.
van die automatische koffer las ik ook al wat op dit forum?
hoeveel kost dit? is dit de moeite waard?

bedankt voor je reactie en tips!
met vriendelijke groeten
Daan!

Dag DeMercer!

bedankt voor de volgende link!
de zoektocht naar mooi velgen is begonnen!

met vriendelijke groeten

Daan.

Dag webcrtor!

ik dacht wel dat dit niets zou zijn. 299 vond ik wat aan de lage kant aangezien de andere prijzen veel hoger liggen. bedankt voor je informatie, ik ben al heel wat wijzer geworden.
verlagen is nog al een duur grapje maar zeker de moeite waard.
ik ga dan maar eens opzoek naar een goede schroefkit op de 2de handsmarkt want 1300 euro vind ik nogal veel. ook iemand zoeken die de nodige set kan monteren want zo handig ben ik niet.
heb je misschien nog wat handige links waar jij zoekt/zocht? naar wat moet ik precies op zoek gaan , waar op letten,...?
ik ben niet van plan om hem heel fel te verlagen enkele centimeters zal wel genoeg zijn... ik wil nog fatsoenlijk kunnen rijden want in de omgeving zijn nog al wat snelheidsdrempels...

alvast bedankt voor je reactie.

met vriendelijke groeten

Daan.

Dag Ger

mooie polo heb je!
bedankt voor je reactie!

met vriendelijke groeten

Daan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!