Vw polo 1.4 16v comfortline DSG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas moet ik mijn auto verkopen omdat ik volgend jaar weer ga studeren.

Het gaat hier zoals de titel zegt om een VW polo 1.4 16v highline DSG uit 2010.
De auto heeft op dit moment 27.077 KM gereden maar word nog gebruikt.
Er is een NAP pas aanwezig van de KM stand waarbij ik hem heb aangeschaft en vanaf dat moment is het terug te leiden uit het onderhoudsboekje.

De vraagprijs is 11.500 (prijs is onderhandelbaar)

Voor foto's en meer informatie kunt u kijken op de volgende link:

Volkswagen, Polo, 1.4-16V Highline auto te koop - AutoScout24

met vriendelijke groet,
Simon Donders

PS commentaar op hoe ik de advertentie kan verbeteren is ook erg welkom

De foto's


























 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet om je aan te vallen maar verschillende dingen vallen op die niet kloppen met een highline.

een highline is standaard voorzien van privacy glas achter, heeft een lederen stuur met chromen accenten.
En ook de middenconsole is voorzien van een glanzend grijze finnisch ipv het matte wat jouw foto's te zien is
Mis ook de chromenrand in de ondergrill die bij een highline hoort, en de hoogglans zwarte grill volgens mij
 
Ik heb dit inderdaad ook opgemerkt.
Gek genoeg word overal waar ik me kenteken invoer hij als highline aangeduid zoals op verschillende 2dehands site's en me verzekering vandaar de benaming misschien voor de duidelijk toch even aanpassen.

bedankt voor het opmerken in iedergeval zo vergroot ik de kans alleen maar om hem te verkopen

groeten
Simon Donders
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!