VW POLO 1.2 TDI Software update terugroep actie

Voor mij ook geen verschil.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Als je in de 1e versnelling rijdt zonder gas te geven en je wil dan gas geven om weg te komen duurt dit minimaal 3 sec. Na Chiptuning was het een heel stuk minder.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM 75 pk 
Als je in de 1e versnelling rijdt zonder gas te geven en je wil dan gas geven om weg te komen duurt dit minimaal 3 sec. Na Chiptuning was het een heel stuk minder.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


heb ik ook ervaren met mijn polo bij de rotondes en drempels. sinds een maand doet ie dat niet meer. denk dat er weer een update overheen is gegaan bij de dealer
 
VW  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion bouwjaar 2010 
Chip tunen? Heb je een Polo 1.2 TDI? Waar heb je dat laten doen en wat is er allemaal veranderd/verbeterd?

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Inderdaad, ik heb ook een 1.2 TDI. Ben bij auto-chippen.nl in Tilburg geweest. Goede service. Zo gepiept.

Zoals ik al aangaf het inhouden in eerste versnelling. En het de auto lijkt wat meer pit te hebben. Maar nog steeds niet vlug uiteraard.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM 75 pk 
Inderdaad, ik heb ook een 1.2 TDI. Ben bij auto-chippen.nl in Tilburg geweest. Goede service. Zo gepiept.

Zoals ik al aangaf het inhouden in eerste versnelling. En het de auto lijkt wat meer pit te hebben. Maar nog steeds niet vlug uiteraard.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben laatste bij procartuning in Aalsmeer geweest en daar konden ze mn boordcomputer niet in.. Heb jij een extern kastje ingebouwd of lukt het hun daar wel gewoon

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
 
Volkswagen  POLO 6R  1.2 
ik heb het idee dat het systeem gevoeliger is geworden want ik heb direct een storing dat telkens terug komt en bij herstarten wegblijft tot de volgende koude start. ik heb het software update laten uitvoeren op 240.000 km en JD externe tuning box zat aangesloten.
 
VW  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion bouwjaar 2010 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!