VW Golf 7 Aftermarket Radio

Hi!

Omdat mijn oude polo een poosje geleden gesneuveld is, rij ik inmiddels in een golf 7. In mijn oude polo had ik een aftermarket radio ingebouwd, die achteraf niet zo goed beviel. Het apparaat startte langzaam op, liep regelmatig vast etc. Ik heb daar gelukkig mijn geld destijds voor terug gekregen en mocht de radio houden, dus dat was niet verkeerd.

Nu wil ik graag hetzelfde gaan inbouwen bij de Golf 7, maar dit keer van betere kwaliteit. Ook graag met Android 10, subwoofer aansluiting etc.
Op internet zijn er zat te vinden, maar al een stuk minder met een grijs front (mijn interieur heeft grijze accenten). Heeft iemand goeie suggesties voor een betrouwbare site en een deugdelijk product?

Anders wordt het weer een bol.com bestelling en daarna zeuren voor geld terug :)

Toegevoegde foto is mijn huidige interieur stijl*
 

Bijlagen

  • IMG_20220714_200234.jpg
    IMG_20220714_200234.jpg
    317.2 KB · Weergaven: 19
Volkswagen  VW golf 7 business edition  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!