Vw Goal velgen aangeboden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 17 inch vw goal velgen met pirelli nero erop.
Nu ik de winterbanden weer gemonteerd heb,vind ik de auto beter rijden,Comfort lever je teveel in met 17.

Misschien iemand met een nieuwe bm die met een redelijke bijbetaling wil ruilen.

!6 inch is ook bespreekbaar.

Het zijn super mooie velgen nieuwprijs 1550 euro.

Eventueel is de set te koop voo 700 euro
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1721.jpg


Hier even een fotootje;)
 
VW  6R  1.2TDI 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, yvonne1980? Als je niet reageert voor dinsdag 5 februari, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik heb net een offerte laten maken voor een nieuwe set velgen,komen over 2 weken binnen.
Mijn huidige set is nog te koop voor een goed bod,anders worden ze ingeruild .
Volgens de berichten kunnen de wintersloffen er nog even onder blijven,maar zoek je voor de as lente een mooie 17inch set,sla je slag.

Zou zouden zijn toch? Neem aan dat je met inruil geen sterke deal kan maken wat betreft vergoeding voor de inruil set. Moet toch iemand te vinden zijn voor dit mooie originele setje (gratis up Big Grin)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!