VW Fest, Walibi Biddinghuizen 15, 16 & 17 Juli 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: VW Scene, Walibi Biddinghuizen

Ik kan alleen 17 juli :) Mijn polo is dan helemaal klaar dus als er meer gaan en ook echt gaan dan wil ik wel mee Big Grin
 
Re: VW Scene, Walibi Biddinghuizen

ik ga er heen met een groepje als t goed
lijkt me wel gezellig bbq tentje en vw's

op volksforum liepen ze m aaf te zeiken de meeting

heb ik gepost : als je er niet ben geweest kan je nog niet oordelen!
Zo ie zo ben ik t volksforum een klein beetje zat
ze geilen alleen op golf/bbs/airride en de rest kijken ze niet naar

gr andy
 
Re: VW Scene, Walibi Biddinghuizen

polo1fbodegraven zei:
ik ga er heen met een groepje als t goed
lijkt me wel gezellig bbq tentje en vw's

op volksforum liepen ze m aaf te zeiken de meeting

heb ik gepost : als je er niet ben geweest kan je nog niet oordelen!
Zo ie zo ben ik t volksforum een klein beetje zat
ze geilen alleen op golf/bbs/airride en de rest kijken ze niet naar

gr andy
Daarom vind ik mypolo zn leuk forum, hier is veel meer respect voor elkaar. Als iemand geen 1000 euro voor rs'jes wilt uitgeven, dan wordt er ook niet minderwaardig gedaan als je op lenso's gaat rijden. Laat iedereen in zn waarde (y) als iedereen in een golf 6 met bbs velgen enmet air gaat rijden wordt het ook zo saai. Mypolo.nl super forum Big Grin
 
Re: VW Scene, Walibi Biddinghuizen

ik merk t aan prijswinnaars op n meeting
veelal golf dikke wielen laag enz

ik kijk meer naar tijd details spuitwerk enz
wil mezelf niet ophemelen maar mn oude polo zit twee jaar bloed zweet en tranen in
dat vind ik specialer als een golf met bbs en airride

of zoals enzelino gewoon apart en details op een auto das veel leuker

so fuck airride en bbs

lang leve de echte autoliefhebber die ieder zn project respecteerd
 
Re: VW Scene, Walibi Biddinghuizen

wat hebben we toch veel predikanten hier op het forum Stick Out Tongue

@ Andy, ik ben het wel met je eens hoor. De auto's die echt een persoonlijk tintje meegekregen hebben zijn veelal leuker om te zien en te bekijken dan het standaard concept.
 
Re: VW Scene, Walibi Biddinghuizen

standaard concept is ook leuk


alleen die gasten waarderen andere dingen niet
dat zij je bij meeting verslagen heel duidelijk

ik heb ook een touran met dikke wielen
sommige vinden dat leuker als een dikke polo


maar ff ontopic wied gaan er allemaal
ik zeg polo veldje bbq en tent lekker chillen
op vw fest
 
Re: VW Scene, Walibi Biddinghuizen

Ik ben met de scouting weg en kom de 16e terug. Dus de 17e kan ik de hele dag, roept maar hoe of wat. Ik neem het wel mee :)
 
Re: VW Scene, Walibi Biddinghuizen

wij gaan binnenkort ff in overleg met hoeveel wij gaan

als we gaan wordt het t hele weekend denk ik
tentje en bbq mee en stoeltje tafetje enz
aggregaat (mn vrouw heeft een party service/verhuur) alles is in huis

ff kijken wat er mag en niet mag op vw fest
 
VW Fest - Walibi - 15 tot en met 17 juli

VW Fest is een gloednieuw evenement op het evenemententerrein van Walibi. Zoals de naam doet vermoeden is iedereen met een Volkswagen hier van harte welkom. Maar dat geldt ook voor de andere merken van het VAG concern, die zich ook hier thuis zullen. Skoda, Seat en Audi liefhebbers kunnen dus ook in het weekend van 15 tot en met 17 juli naar de Flevopolder voor een dagje autoplezier of voor meer. Je kunt op VW Fest namelijk kamperen op de showvelden, naast je auto, naast je clubleden of VW-vrienden. Het maakt niet uit of je in het bezit bent van een Kever, een vlotte GTI, een getunede Polo of een gecleanede Seat! De showcampings zullen zoveel mogelijk worden ingedeeld naar aircooled of watercooled.

VW Fest is powered by VW Scene, Europa's grootste onafhankelijke VW Magazine!

Omdat VW Fest nieuw is, bieden we je een vol weekend autoplezier aan voor slechts €25,- of €30,-. Je kunt dan 1 of 2 nachten kamperen; stroomgebruik, toileten en douches zijn inclusief. Maar er is veel meer te doen en te zien. Wat dacht je van de volgende programmaonderdelen:
-Race Arena met de 1/8 Mile sprint, met professionele tijdwaarneming en crew van de DHRA, die naar Amerikaans voorbeeld jouw tijd registreren op de sprintbaan
-4x4 Offroad terrein
-Feestavond op vrijdag en zaterdag, met live muziek
-Bedrijvenstands en Onderdelenmarkt, waar je terecht kunt voor onderdelen, accessoires, tuningartikelen of miniaturen en folders
-Meguair's Concours d'Elegance; flink poetsen geblazen om een van de vele tientallen bekers mee naar huis te nemen!

VW Fest zal ook in omringende landen zoals Belgie en Duitsland flink worden gepromoot, dus misschien kom je ook je buitenlandse vrienden tegen.

Vind je een of twee nachten kamperen toch te gedurfd, want je houdt niet kamperen? Kom dan gewoon een dagje VW Fest bezoeken. Kom je met je VAG showauto, dan kun je ook voor 1 dag je auto parkeren op een van de showvelden!

Misschien leuk om hier met een aantal leden heen te gaan!?
We moeten ons dan wel aanmelden als club. (scheelt weer in de kosten voor de kaartjes). Kaarten zijn €10,- p.p. auto is gratis als je je als club aanmeld.
 
Re: VW Fest - Walibi - 15 tot en met 17 juli

Als wij gaan, wordt het ook alleen maar de zondag hoor.. ;)

BTW...ik had hierover al 's een topic geopend..

mod-edit: heb je bericht even samengevoegd!! - Johan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!