VW cradle voor iphone 6

De originele variant is nog niet beschikbaar. ik wacht er nl ook op.
Via Ebay zijn wel varianten beschikbaar, maar of die goed werken.. geen idee.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Iemand een goede oplossing voor een iPhone 6 in de VW Polo icm met een RNS310 ? Toch overgegaan van de iPhone 5 naar de 6S. Voor de iPhone 5 had ik een specifieke cradle op het Bury systeem en dat werkte goed. Telefoon in scherm en audio streamen via BT. Nu de cradle voor de 5 verwijderd, maar blijkbaar zit daar ook (een onderdeel van) de bluetooth in want het verbinden van de iPhone 6s gaat dan niet meer. En om nou met een lege cradle rond te rijden. De touch adapter heb ik nog ergens liggen, maar audio-steramen was volgens mij nooit gelukt.

Kortom, ik zoek een oplossing voor de iPhone 6s om via BT telefoon en audiostreamen op het radiosysteem te krijgen. Op Polofreunde las ik dat VW pas in 2016 met een specifieke cradle komt .......
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!