VW Audi Team Hoogeveen Airport Event 29 April 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
29 April 2012 is het weer zover, Meeting van VW-Audi Team Hoogeveen.

Beetje vroeg, maar dan kan de agenda van volgend jaar alvast ingedeeld worden :tu:

Dit keer op een grotere lokatie, namelijk Vliegveld Hoogeveen!

Alles zal weer goed geregeld zijn, Show en Shine met 60 bekers.

voorbeeldflyervwath3-1.jpg


Beetje laat misschien maar goed.... Meer info vind je in de link hier onder
http://www.vwauditeamhoogeveen.nl/event12.php


Impressie van vorig jaar:
VW-Audi Team Hoogeveen Event 2011 on Vimeo
 
Vanmiddag op de valreep even langs gereden. Wat een supergave meeting was dit zeg. Lekker open en ontspannen sfeertje, iedereen is welkom. Parkeerterrein = showterrein. Paar leuke gesprekken gehad, begreep zelfs dat de meneer met de oranje velgen ook op dit forum actief is/was. Erg ruim opgezet, 't duurde zeker een uur of twee, drie, voordat ik eindelijk alle auto's gezien had. Achtergrondmuziek, eten, wasstraat, alles piekfijn in orde. Hele leuke middag gehad.

Thanks voor de last minute tip, Ghopmeister! Het was de rit dubbel en dwars waard!























Ghehe, op de laatste foto staat m'n Polootje ook. Best wat complimenten ontvangen *doet zijn trotse look*. Erg tof, want ik denk dat ik de minst gepimpte auto op het hele terrein had, haha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!