Vreemd probleem na inbouwen Bi-xenon lampen

Goedenavond allen,

Ik heb sinds vandaag de originele Bi-xenon koplampen in de Polo zitten. Ingebouwd door Track-Motion in Apeldoorn d.m.v. adapters. Wat ziet de verlichting er toch prachtig uit!

Nou zit ik met een vreemd probleem. Als ik de auto op contact aan zet, en de lampen aan draai (dimlicht resp.) is er geen probleem. Maar zodra ik de auto start en de lampen aan heb staan, vallen binnen 10 sec. de ledjes in de linkerkoplamp uit en ook valt dan mijn linkerachterlicht en de kentekenverlichting uit. Voor de rest doet alles het gewoon.

Heeft iemand hier een verklaring voor?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Met elke adapter moet je uitkijken, bij mij was er ook een draadje losgekomen van het knipperlicht.
Maar als hun het hebben ingebouwd dan kun je toch ook nog terug gaan, dat zouden ze moeten fixen voor je.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Met elke adapter moet je uitkijken, bij mij was er ook een draadje losgekomen van het knipperlicht.
Maar als hun het hebben ingebouwd dan kun je toch ook nog terug gaan, dat zouden ze moeten fixen voor je.
Aangezien dit een op marktplaats gekocht setje is inclusief adapters kan ik ze niet de schuld geven hiervan... Anders had ik ze hierop kunnen wijzen ja...
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
ahhh zo,dat word lastig idd.
maar hun hebben ze ingebouwd?, paar schroeven losgedraaid en erin geschoven.
ben ik benieuwd wat je moest betalen daarvoor.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Ja achteraf ben ik over de prijs niet te spreken, maar ja... Dan heb je de lampen net, wil je ze er ook zo snel mogelijk in hebben

Heb er 80 euro voor moeten lappen :(
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Oké, het is mij ook overkomen hoor met de prijs van mijn nieuwe achterlichten.
Ik wilde ze heel graag dus heb iets teveel betaald.
Maar 80 euro phiewww.

Maar advies is doe meer research en pak zelf een torx schroevendraaier vast.
Weet niet of ze aangesloten zijn met adapters et kabels naar de bcm, mocht dat niet zijn is het helemaal plug en play.
Oké, je moet het invoeren met vcds maar ook dat is niet moeilijk.
Er staan how to's op het forum en je kunt alles vragen, er is altijd wel iemand die meedenkt en zelfs eventueel kan helpen.

En laat me raden, de bochtenverlichting hebben ze in de bumper gelaten?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Sander_6R
Even één ding duidelijk maken. Trackmotion is echt slecht. Die gasten weten niets van de elektronica van een polo. Ik had daar mijn xenon laten plaatsen. Ledjes branden niet goed, permanent grootlicht werkte niet, drl in de bumper kregen ze niet uit. Foutmelding op de broadcomputer ook niet, zulke basic dingen... uiteindelijk met michel en met vastechnics (zeist) alles maar dan ook echt alles werkend gekregen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en peterpolo
Ik heb ook mijn BI-XENON (Valeo) verlichting vorig jaar in laten bouwen door Track-Motion, maar ik ben eigenlijk super tevreden. Volgens mij heb ik destijds iets van 750 euro moeten afrekenen. Echt nooit problemen met de verlichting. Dus de mening van mijn bovenbuurman deel ik niet.

Voorheen had ik een aftermarket set in laten bouwen door een bedrijf in Aalsmeer, maar dat was pure ergernis (Xenon starte niet, ledjes gingen stuk). Die set werd zelfs een dag voordat ik de boel wilde retourneren nog gestolen door het dievengilde... Mijn advies: nooit, maar dan ook nooit een imitatieset aanschaffen.
 

Bijlagen

  • IMG_1861.jpg
    IMG_1861.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
Ik heb ook mijn BI-XENON (Valeo) verlichting vorig jaar in laten bouwen door Track-Motion, maar ik ben eigenlijk super tevreden. Volgens mij heb ik destijds iets van 750 euro moeten afrekenen. Echt nooit problemen met de verlichting. Dus de mening van mijn bovenbuurman deel ik niet.

Voorheen had ik een aftermarket set in laten bouwen door een bedrijf in Aalsmeer, maar dat was pure ergernis (Xenon starte niet, ledjes gingen stuk). Die set werd zelfs een dag voordat ik de boel wilde retourneren nog gestolen door het dievengilde... Mijn advies: nooit, maar dan ook nooit een imitatieset aanschaffen.
Pro car tuning toevallig
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!