Ronald213
Lid
Sinds de laatste tijd hoorde ik een vreemd geluid als ik stil sta met draaiende motor.
Dacht eerst aan een riem maar na onderzoek onder de kap vond ik deze module die het geluid maakt.
Het klinkt als een overspannen relais en trilt heftig als je je vinger erop legt. Ene keer is het erger als andere keer.
Hij doet het ook niet constant. Hij zit volgens mij op je vacuum systeem. Mijn kennis is niet dusdanig dat ik weet wat hij doet dus hoop met jullie kennis erachter te komen wat het is en waarom ie sinds een 1 1/2 maand dit geluid is gaan produceren.
Ik voeg een foto bij zodat hopelijk jullie kunnen zien wat ik bedoel.
Bvd alvast voor de input.
Het gaat om een Polo bluemotion 1.2 tdi uit 2010 met 96.000 op de teller
Dacht eerst aan een riem maar na onderzoek onder de kap vond ik deze module die het geluid maakt.
Het klinkt als een overspannen relais en trilt heftig als je je vinger erop legt. Ene keer is het erger als andere keer.
Hij doet het ook niet constant. Hij zit volgens mij op je vacuum systeem. Mijn kennis is niet dusdanig dat ik weet wat hij doet dus hoop met jullie kennis erachter te komen wat het is en waarom ie sinds een 1 1/2 maand dit geluid is gaan produceren.
Ik voeg een foto bij zodat hopelijk jullie kunnen zien wat ik bedoel.
Bvd alvast voor de input.
Het gaat om een Polo bluemotion 1.2 tdi uit 2010 met 96.000 op de teller
Bijlagen
Volkswagen
polo