vragen ivm ronde drl (op plaats van mistlampen)

ben van plan om ronde drl te plaatsen op de plaats van de mistlampen.
Nu heb ik een paar vraagjes:
1. Ik heb onlangs een setje roosters met mistlampgaten gekocht op ebay maar nu merk ik dat ik hier geen mistlampen op kan bevestigen... Normaal moeten er 4 gaatjes inzitten waar je ze kan opschroeven, niet? Wel deze zijn er niet :| Heb al een mail naar de verkoper gestuurd hoe dit mogelijk is. Iemand een idee of hier een plaatje fzo voor bestaat? of hoe ik ze anders kan vastmaken?

2. Ik ben van plan om de bedrading direct goed te doen en ze door te trekken naar mijn zekeringskast. Zou ik dan nog 2 extra zekeringen er tussen zetten ?(1 per lamp) En vanwaar zou ik het beste 12v na contact pakken? mijn radio?

3. Ik heb ooit eens een coming/leaving home module gekocht en geprobeerd deze te installeren maar met al deze kabels (waren er een stuk of 16) ga ik hier echt niet meer aan beginnen.(was dus een grote flop) Is het mogelijk om mijn drl dan ook aan te sluiten aan mijn binnenverlichting zodat deze branden als ik mijn auto open en uitgaan als ik hem sluit? of wordt dit wat te moeilijk?

tnx Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!