Vraagje koplampen

Dude36

Nieuw lid
Dag iedereen! Dit is mijn eerste post hier, maar ik denk al een tijdje over deze vraag en dacht dat dit wel de perfecte plaats is om mijn vraag te stellen.
Nu dacht ik misschien binnenkort mijn koplampen een nieuw jasje te geven en heb online een mooi modelletje gevonden. Maar dit staat er bij vermeld
Code:
[COLOR=#000000][FONT=Tahoma]OPMERKING VOOR AANPASSING koplamp:[/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=Tahoma] Dit armatuur is geschikt voor voertuigen met Hella (R) originele koplampen[/FONT][/COLOR]

Nu weet ik om bij zeggen niets af hiervan en daarom vraag ik om jullie hulp. Zouden deze koplampen passen op mijn polo?
Koplampen in kwestie vind je hier

Mijn polo is een 9n3 van 2006. 1.9tdi (exacte pk en KW weet ik niet vanbuiten)

EDIT: hier is nog een foto van de voorkant van mijn polo (betere foto op dit moment heb ik niet, hoop dat deze toch een klein beetje duidelijk is)

rGv2C68.jpg

Alvast bedankt!

Ja, die passen op je auto.

Heb je er niet aan gedacht om GTI koplampen te kopen i.p.v. Dectane's? Ik vind zelf die van de GTI mooier. Maar smaken verschillen ;).

Het is trouwens een lastig klusje om je koplampen te vervangen. Je moet de hele voorbumper demonteren.

Kan te maken hebben met de stelmotors voor de hoogte verstelling.
Hier had een kameraad van me problemen mee met zijn Civic, hier geeft het zich 2 verschillende type stelmotors voor.

Volkswagen  Polo 6R 
Ja, die passen op je auto.

Heb je er niet aan gedacht om GTI koplampen te kopen i.p.v. Dectane's? Ik vind zelf die van de GTI mooier. Maar smaken verschillen ;).

Het is trouwens een lastig klusje om je koplampen te vervangen. Je moet de hele voorbumper demonteren.

Kun je hier misschien een voorbeeld van geven van GTI koplampen? Ik was vooral aan het zoeken naar lampen met zo een streep LED lichten, aangezien dit zeer in mijn smaak valt.

Andere voorstellen voor koplampen zijn zeker welkom, maar een mooie streep (rechte streep, gekrulde streep, mooie boog nog het liefst van al) LED lampen is zeker nodig aangezien dit de main reason is dat ik nieuwe koplampen zou steken.

Alvast bedankt!

Je kan daarmee je lichtbundel hoger en lager zetten

Ik dacht al dat het zoiets was, maar is dit een must? als ik deze optie niet zou nemen, zonder verstelmotor dus, is het licht nog altijd even goed zichtbaar, en is het geen hinder voor tegenliggend verkeer etc?
Bedankt :)

Ja ik heb wel een knopje met 3 standen waarmee de hoogte wordt geregeld (lege auto, vol geladen, alle pasagiers etc). Dus dan zou ik zowiezo degene MET verstelmotor moeten aanschaffen?

Ja. Tenzij de uwe nu ook van Hella zijn, dan kunt ge die van u originele overzetten. Het is ofwel van valeo of Hella.
Daar heb ik eerlijk gezegd geen idee van? Waar kan ik dit zien? De mijne zijn gewoon de standaards die eropzaten, die je ook half op de foto kan zien.
Sorry voor mijn onkennis van auto's :P

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!