Dag iedereen! Dit is mijn eerste post hier, maar ik denk al een tijdje over deze vraag en dacht dat dit wel de perfecte plaats is om mijn vraag te stellen.
Nu dacht ik misschien binnenkort mijn koplampen een nieuw jasje te geven en heb online een mooi modelletje gevonden. Maar dit staat er bij vermeld
Nu weet ik om bij zeggen niets af hiervan en daarom vraag ik om jullie hulp. Zouden deze koplampen passen op mijn polo?
Koplampen in kwestie vind je hier
Mijn polo is een 9n3 van 2006. 1.9tdi (exacte pk en KW weet ik niet vanbuiten)
EDIT: hier is nog een foto van de voorkant van mijn polo (betere foto op dit moment heb ik niet, hoop dat deze toch een klein beetje duidelijk is)

Alvast bedankt!
Nu dacht ik misschien binnenkort mijn koplampen een nieuw jasje te geven en heb online een mooi modelletje gevonden. Maar dit staat er bij vermeld
Code:
[COLOR=#000000][FONT=Tahoma]OPMERKING VOOR AANPASSING koplamp:[/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=Tahoma] Dit armatuur is geschikt voor voertuigen met Hella (R) originele koplampen[/FONT][/COLOR]
Nu weet ik om bij zeggen niets af hiervan en daarom vraag ik om jullie hulp. Zouden deze koplampen passen op mijn polo?
Koplampen in kwestie vind je hier
Mijn polo is een 9n3 van 2006. 1.9tdi (exacte pk en KW weet ik niet vanbuiten)
EDIT: hier is nog een foto van de voorkant van mijn polo (betere foto op dit moment heb ik niet, hoop dat deze toch een klein beetje duidelijk is)

Alvast bedankt!