Vraag: Rline voorbumperlip en grill photoshop doen of doe maar niet

Beste leden,

Soms zie je ze wel eens voorbijkomen Golfjes R32 of GTI met de lip van de voorbumper meegespoten, vaak ziet dit er erg dik uit.
Daarom dacht ik waarom niet bij de Polo, heb even een shopje gemaakt waar de lip meegespoten is (wit) en de grill en het logo piano zwart.
Oja en een tropische kentekenplaat Big Grin

Mijn vraag aan jullie; wat vind je er van en weet iemand of de lip te demonteren is (dus los te maken van voorbumper ivm spuiten)?

Groet,

Noel



Zoals dit:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan de volgende vraag, HOE kan de lip er af, moet de bumper dan gedemonteerd worden, zitten er schroeven of kliksysteem, van binnen of van buitenaf te bereiken.

@HJV ?
 
Dan de volgende vraag, HOE kan de lip er af, moet de bumper dan gedemonteerd worden, zitten er schroeven of kliksysteem, van binnen of van buitenaf te bereiken.

@HJV ?
Als je onder de bumper kijkt, zie je dat de lip (aan de voorzijde is alleen het middelste stuk zichtbaar) links en rechts doorloopt onder de bumper. Als je aan de onderzijde een 6-tal schroeven losdraait, zal je merken dat hij al een stuk loskomt. Vervolgens moet je hem voorzichtig loshalen, hij zit op een paar plekken geklemd.
Succes!
 
Vandaag even langs een paar schadeherstellers geweest, VW logo chrome strips in de grill en de lip/het zwaard;

Prijsopgave:
Garage A; 150,-
Garage B; 242,-
Garage C; 400 (ex btw.) wat een grappenmaker

Is 150 euro redelijk of kan dat nog goedkoper naar jullie mening ? zijn echt kleine onderdelen, alleen de lip moet goed in de primer door het oneffen oppervlak.

OF is het mogelijk om deze onderdelen te wrappen ?? Denk dat ik dat eerst even probeer, als iemand hier goed in is mag die even pb sturen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was €250,- (incl. BTW en alles) kwijt voor mijn hele R-line voorbumper....

Is het bestellen van een bus Candywhite niet de oplossing? Als je de auto goed afdekt, zou je de lip zelfs kunnen laten zitten.
Ja dat is ook een oplossing maar die bewaar ik even, voor nu heb ik witte en zwarte wrapfolie gekocht (spiegelkappen en grill al glanszwart gewrapt) Echter krijg ik de voorbumperlip/zwaard niet los ? heb wel de 7 schroeven aan de onderkant verwijdert en daarna hard aan getrokken etc maar zit aan de bumper zelf ook vast lijkt het wel ?

Hier een internetplaatje van de schroeven waar ik het over heb, hij zit nog geklikt ofzo ?
 
Beste Forummers,

Ik wil graag even inhaken op dit topic.
Ik heb dus een losse R-line lip, maar heb nu dus de twee zwarte hoekjes niet meer.
Zie foto.

Bij gister naar de dealer gegaan, alleen geven ze aan dat deze niet los te bestellen zijn?!?
Kan iemand mij hiermee helpen? Want nu kan ik mijn spoiler niet meer monteren.

Alvast bedankt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!