Vraag over stationair loop van een 1.2 TDI BlueMotion

Vanmiddag helaas weer last van onregelmatige loop :( @Donna, wat jij zegt klinkt wel heel plausibel. Maar even op zoek naar een goed moment om weer een bezoekje te brengen aan de dealer..

@Gewoonjan, klinkt een beetje als Windows die software in de Polo BM Stick Out Tongue
 
klinkt een beetje als Windows die software in de Polo BM Stick Out Tongue
bmwnowindows-1.jpg
 
Die van mij heeft reeds 2x een update gehad.
1. ivm met slecht doortrekken tussen 1500-2500 toeren.
2. Slecht stationair lopen. Boven 900 rpm of te laag < 800.

ik kan bevestigen dat ik deze winter geen problemen had met het starten van de auto. Vorige winter wel. Af en toe zelfs 3x moeten starten voordat de motor "pakt".

Zou zeker naar de dealer gaan. Het argument dat ze "niet zomaar" een update doen slaat nergens op. Als VW een update maakt voor jouw bouwjaar of serie, dan moeten ze deze er gewoon in schieten.
 
Die van mij heeft reeds 2x een update gehad.
1. ivm met slecht doortrekken tussen 1500-2500 toeren.
2. Slecht stationair lopen. Boven 900 rpm of te laag < 800.
Wanneer is jouw Polo geproduceerd en weet je nog wanneer je de updates hebt gehad ?

Het mooiste zou natuurlijk zijn als je versienummers zou kunnen uitlezen met een VAG-Com kabel, dan zou je die met mede-Polorijders kunnen vergelijken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!