Vraag over remmen

V

Verwijderd lid 195

Ik wil graag nieuwe (grotere) remmen monteren, voornamelijk voor de looks. Die wil ik zwart spuiten/verven met een logotje. Voordat iedereen 'Brembo' gaat roepen moet ik er wel aan toevoegen dat ik een maximaal budget heb van €500.

Waar ik dus zelf aan zat te denken zijn Golf V5, 1.8T 20VT remmen. 288 of 315mm, die hebben toch dezelfde steek?

Mijn vraag is dus of dit gaat passen?

*2e hands big brakes mogen dus ook, maar ongeveer binnen het budget! :oops:

[resize=600:2p8rt09w]http://www.store-designer.de/register/useraccount/profil/client/3056/[/resize:2p8rt09w]
 
Jreon misschien dat de OEM Brembo's van de Leon Cupra R iets voor je zijn...die passen wel maar of ze ook onder je velgen passen weet ik niet.(ben bang van niet)

Of anders R32 remmen wel van type 4...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!