Vraag mbt. cruisecontrol

Hallo, ik heb een Polo 9 (bj 2002)..nu is het zo dat de cruisecontrol de ene keer bij 80 km wel doet en de andere keer niet..ook pakt ie 120 km niet...dan doet ie het wel weer en dan weer niet...ik heb de handleiding er bij gehad en volgens mij doe ik niks verkeerd..tis aantippen en dan zou het moeten werken..natuurlijk eerst aandoen ;)

wie weet wat dit zou kunnen zijn? of heeft er ervaring mee?

graag zie ik de antwoorden tegemoet..
 
Jup het kost wel een paar centen.

Je stuurkolomschakelaars zijn 1 geheel die moet je vervangen door je stuur eraf te halen, en daarna kun je de kappen om de kolom loshalen.
Dan haal je de schakelaars los en plug je de nieuwe terug. dan alles weer terug zetten.
 
[h=2]Vraag mbt. cruisecontrol[/h] Hallo, ik heb een Polo 9 (bj 2002)..nu is het zo dat de cruisecontrol de ene keer bij 80 km wel doet en de andere keer niet..ook pakt ie 120 km niet...dan doet ie het wel weer en dan weer niet...ik heb de handleiding er bij gehad en volgens mij doe ik niks verkeerd..tis aantippen en dan zou het moeten werken..natuurlijk eerst aandoen :wink:
Mijn Polo 9N3 van 2006 had ongeveer hetzelfde probleem maar dan alleen in de 5e versnelling.
Dat was een bekende fout in de software van de motor-ecu waar men ook een softwareupdate voor gemaakt had.
Die update is er bij mij op gezet en na die tijd heb ik geen problemen met de cruisecontrol.
 
Mijn Polo 9N3 van 2006 had ongeveer hetzelfde probleem maar dan alleen in de 5e versnelling.
Dat was een bekende fout in de software van de motor-ecu waar men ook een softwareupdate voor gemaakt had.
Die update is er bij mij op gezet en na die tijd heb ik geen problemen met de cruisecontrol.

Dank je voor de reactie dat zal ik eens ff naar de dealer zodat ze ook mijnes miss ook even kunnen uitlezen en nieuwe software er op kunnen zetten...en idd in de 5 de versnelling pakt hij hem al helemaal niet meer...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!