Voorstellen Vw Polo 1.2 Tsi R-Line NL Uitvoering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, ik wil graag mijn auto voorstellen. Omdat er graag mensen wilden weten wat voor auto ik in reed of wat voor uitvoering. Zoals jullie weten ben ik geband voor en tijd. Mijn gebruiksnaam Vwfgg. Ik wil hierop mijn excuses aan bidden dat ik volgens de leiders dat ik mensen met hun import auto gekraakt zou hebben. Daar ben ik niet mee eens en wordt ik geband zonder en reden. Heb geen e-mail ontvangen of iets waarvoor de reden was.
Maar ja ik rij in en Volkswagen Polo R-line uitvoering is en NL auto ik ga binnenkort de buiten spiegels. Pianozwart wrappen.
Ik twijfel of ik de handvatten ook zou doen.
Voor de rest en fijne auto alle history is ook bekend vind ik ook fijn. Dealer onderhouden. Word goed verzorgt voor en mooie NL exemplaar [emoji16]
7eb5f20fe6418ace2e4907a40ed512f3.jpg







Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C R-Line  90PK 
Als ik het goed heb begrepen ben je geband tot 31 dec. Nu kom je onder een andere gebruikersnaam weer het forum op. Niemand wordt zomaar geband, je kan op het forum van mening verschillen maar we gaan wel met respect met elkaar om. De regels hierover kan je hier https://mypolo.nl/xenforo/help/terms vinden. Welkom op dit forum.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!