Voorstellen Voorstellen +vraag

Mijn naam is Fred (JFA) en sinds juni in het bezit van een Polo 1.0 Blue Motion. Daarvoor een VW bus camper in het bezit gehad een
t4 Exclusive. Verkocht omdat we bijna nergens meer mochten rijden want brandstof is Diesel en we gebruikten overal voor. Enigste vervoermiddel. Dus over naar Benzine.
Nu gelijk een vraag omtrent de claxon die wordt bediend door in het midden van het stuur te drukken . In mijn t4 hoefde ik maar licht de bediening in te drukken en hij werkte, bij de Polo moet je echt krachtig drukken om geluid te krijgen. Zit ook meer naar links in de opening. Volgens garage is er niets aan te doen want heeft de unit er al uitgehaald en geen gekke dingen geconstateerd.
Wie weet er een oplossing of is dit normaal?!
Fred
 
VW polo  Polo 6r  1.0 
Jammer voor jou doch bij de RDW staat de mijne toch echt type 6r


Polo 6C

In april 2014 kwam de facelift van Polo op de markt, deze wordt de Polo 6C genoemd. Tijdens de facelift heeft de Polo andere koplampen en achterlichten gekregen. Onderhuids zijn alle motoren vervangen door motoren welke voldoen aan de EURO-6 norm. Nieuw in het programma is de 1.0 driecilinder benzinemotor die met of zonder turbo geleverd kan worden

Bron:


De 6r en 6c gebruiken allemaal in hun chassisnummer 6r omdat het chassis nagenoeg hetzelfde is gebleven.

Je hebt dus echt een 6c.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol en HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!