Voorstellen: Thomas (29)

Hi,

Hierbij wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben Thomas, 29 jaar en kom uit Eindhoven. Ik heb in september een Volkswagen Polo AW GTI besteld bij de dealer en ben er nog steeds op aan het wachten. Toevallig heb ik vandaag een bericht gekregen dat hij op de vrachtwagen is gezet vanuit Pamplona...dus het aftellen kan beginnen.

Ik zal fotos plaatsen zo gauw als ik hem heb. Ik ben een auto fanaat en heb in het verleden BMW 1 en 3 series gereden. Vanwege het vele reizen en weinig kilometers heb ik nu voor een kleine snelle auto gekozen:).

Mocht je meer vragen hebben let me know,

Thomas
 
Volkswagen  Polo AW  GTI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: capsule en NickD
Klinkt goed! Welke opties heb je allemaal?

Dit zijn de opties:

Merk/type : Volkswagen Polo 2.0 TSI 147kW GTI NEDC 5 deuren
Carrosserie : Hatchback (5)
Kleur : Limestone Grey (Metallic) Z1
Bekleding : zwartrood
.
Brandstof : Euro loodvrij
Toebehoren : Metallic lak (CL03)
Executive pakket (W06)
Vergrendelen startsysteem zonder sleutel (4I3)
Zijruiten achter en achterruit getint, 65% lichtabsorberend (4KF)
Digitaal instrumentenpaneel (Active Info Display) (9S0)
Spiegelpakket (6YD)
Parkeersensoren (Park Distance Control)
Achteruitrijcamera
Koplampverlichting LED (WLL)
Lichtenzichtpakket (PLA)


Enige wat verkeerd is gegaan is bij de leasemaatschappij is de beats audio. Dus ik ga er zelf een actieve subwoofer onder mn stoel inbouwen om het geluid wat beter te maken.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI 200PK 
Welkom

Klinkt als een zeer leuke wagen die onderweg is. Hoop dat de mijne ook snel klaar is want dat wachten duurt echt lang Big Grin

Welke actieve subwoofer zat je aan te denken om onder je stoel te plaatsen want bij mij is dus hetzelfde mis gegaan en was ook opzoek naar een kleine subwoofer voor wat meer geluid.
 
Volkswagen  Polo Highline 7DSG  1.0 95pk 
Dit zijn de opties:

Merk/type : Volkswagen Polo 2.0 TSI 147kW GTI NEDC 5 deuren
Carrosserie : Hatchback (5)
Kleur : Limestone Grey (Metallic) Z1
Bekleding : zwartrood
.
Brandstof : Euro loodvrij
Toebehoren : Metallic lak (CL03)
Executive pakket (W06)
Vergrendelen startsysteem zonder sleutel (4I3)
Zijruiten achter en achterruit getint, 65% lichtabsorberend (4KF)
Digitaal instrumentenpaneel (Active Info Display) (9S0)
Spiegelpakket (6YD)
Parkeersensoren (Park Distance Control)
Achteruitrijcamera
Koplampverlichting LED (WLL)
Lichtenzichtpakket (PLA)


Enige wat verkeerd is gegaan is bij de leasemaatschappij is de beats audio. Dus ik ga er zelf een actieve subwoofer onder mn stoel inbouwen om het geluid wat beter te maken.
Mooie uitvoering, ik krijg de mijne as vrijdag.
 
Hi!

Ik ga deze installeren:

https://www.amazon.de/Pioneer-Platz...FJ9CS2QW96B&psc=1&refRID=4SGGD0CRDFJ9CS2QW96B


Moet alleen nog even een instructievideo online vinden aangezien ik niet precies weet waar de aansluitingen zitten. Waarschijnlijk in het handschoenen vakje voor de module en er moet een connector naar de accu. Dan wil ik hem via de voetensteun bij je pedalen naar binnen laten komen en hem onder de bestuurders stoel monteren. Dat zou moeten werken:)!

Ik zal je laten weten hoe ik het gedaan heb!
 
Volkswagen  Polo AW  GTI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: rmeijer2502
Hi,

Hierbij wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben Thomas, 29 jaar en kom uit Eindhoven. Ik heb in september een Volkswagen Polo AW GTI besteld bij de dealer en ben er nog steeds op aan het wachten. Toevallig heb ik vandaag een bericht gekregen dat hij op de vrachtwagen is gezet vanuit Pamplona...dus het aftellen kan beginnen.

Ik zal fotos plaatsen zo gauw als ik hem heb. Ik ben een auto fanaat en heb in het verleden BMW 1 en 3 series gereden. Vanwege het vele reizen en weinig kilometers heb ik nu voor een kleine snelle auto gekozen:).

Mocht je meer vragen hebben let me know,

Thomas

Vet! Waarschijnlijk staat mijn nieuwe Polo ook op die vrachtwagen, donderdag avond ophalen bij de dealer!:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW 2019 Higlhine R  1.0 TSI 95 PK (120pk) 
  • Leuk
Waarderingen: danime
Vette bak! Ben benieuwd hoe je de luidspreker gaat installeren, mocht je hem geinstalleerd hebben zie ik graag een foto tegemoet komen en mocht je een video of uitleg hebben zie ik die natuurlijk ook graag :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo Highline 7DSG  1.0 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!