Voorstellen Voorstellen Rampie zijn polo 9N | 2004 | 1.4 16v 75pk

Goedenavond,

Bij deze zal ik me even voorstellen, ik ben Quentin woonachtig in Fijnaart ( Brabant ) ben 27 jaar heb een hobby loods met een paar vrienden en ben vrachtwagen chauffeur van beroep en heb sinds afgelopen Woensdag een Polo 9n aan de collectie toegevoegd.
Ik heb momenteel nog een passat B6 2.0 tfsi station en een Superb mk1 1.8 20vt staan, deze laatste rijd momenteel echter niet door omstandigheden.

Ik heb het polotje voor een kleine €500,- op kunnen halen met verassend veel opties waaronder:
*cruise control
*climatic control
*regensensor + dimmende binnenspiegel
Motorisch overigens is het een simpel 1.4 16v blokje met 75pk met 289xxx op de teller maar hij klinkt nog goed

Is het dan allemaal koek en ei... nee dat niet maar heel spannend is het ook niet.
Het volgende dient nog te gebeuren:
*carterventilatie op de achterzijde vervangen
*stuurkogel rv vervangen (hoesje is lam)
*Flexibele remleiding l+r voor moeten vervangen worden (zijn inmiddels in besteld)
*flexibel gedeelte uitlaat is rot en lek klinkt echter wel grappig

Verder ben ik nog van plan om wat zaken naar mijn zin te maken waaronder:
*9n3 front
*golf 5 stuur met bediening plaatsen
*speakers achter plaatsen oem
*dynaudio reservewiel subje plaatsen
*dakantenne vervangen voor een exemplaar met dab+
*oem gti (zwarte hemelbekleding)
*oem vol leder interieur met stoelverwarming
*6r look achterlichten
*oem sleutel met afstandbediening werkend maken, dat handmatig open draaien is zo 2001 haha xD

Ik ben misschien wat dingen vergeten maar dat zal ik met de tijd toevoegen, en uiteraard zo goed mogelijk documenteren.
Ook hoop ik hier uit eindelijk wat wijzer te worden omtrent het toevoegen of aanpassen van zaken rondom of in de auto :)
 

Bijlagen

  • 20230815_112441.jpg
    20230815_112441.jpg
    4.5 MB · Weergaven: 28
  • 20230815_112452.jpg
    20230815_112452.jpg
    4.7 MB · Weergaven: 25
  • 20230815_112431.jpg