Voorstellen Polo 6r 1.6 TDI 90pk

Hallo,

Mijn naam is Jelle.
Ik woon in Gelderland/Nederland en heb sinds kort een Volkswagen Polo 6r 1.6 TDI BM 90pk.
De auto komt 2010 en het is een highline uitvoering.
De auto is november 2014 geïmporteerd uit België (franse gedeelte) en ik heb deze toen gekocht in december 2014.

Hiervoor heb ik nog een aantal andere auto's gehad (op volgorde)
Alfa Romeo 147 2001 (motor van kapot gelopen door olie probleem)
BMW 316TI Compact 2003
Volkswagen Golf 5 GTI 2005

De GTI vond ik een hele fijne auto maar deze moest ik eigenlijk verkopen omdat ik te veel woon-werk km moest gaan maken.
En toen ben ik voor de 1.6 TDI gegaan.

Ik heb al een hoop topic's door gebladerd hier en heb ook al een hoop informatie gevonden.
Wat ik binnenkort in de planning heb staan zijn de Led Bi-xenon koplampen.
En wellicht over een half jaartje naar JD toe voor een chip.

Foto:




En de Polo (betere foto's moeten nog gemaakt worden)
 
Zaterdag de bi-xenon lampen laten plaatsten, ben er heel blij mee en vind ze er super uitzien!
Ook meteen led kenteken verlichting geplaatst, hier via het forum gekocht. En ook dit ziet er super uit.

Voor foto's zie (mijn showroom)

Voorlopig even geen updates in de planning, wellicht over een tijd een keer laten chippen. En misschien als de banden op zijn, andere velgen 17 inch ofzo.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!