Voorstellen & m'n polo.

Rayan Mungar

Bekend lid
480
426
83
Hallo allemaal, ik zal me eerst even voorstellen ik ben Rayan Mungar en nieuw op het forum. Mocht ik iets neer gezet hebben wat hier niet hoort dan hoor ik het graag weet nog niet hoe alles werkt en wat waar hoort.
Ik ben 19 jaar oud woonachtig in Friesland en trots eigenaar van een Volkswagen Polo Bluemotion 1.2 TDI uit 2012 in de kleur Candy white. Ongeveer twee maanden geleden gekocht met ongeveer 55.000 kilometers op de teller. Qua opties niet heel spannend, RNS510 Airco en elektrische ramen en nog wel een paar opties, niet heel veel opties maar wel nuttige.
De dingen die ik nog ga aanpassen aan de polo zijn
- Originele Led Koplampen
- 17 inch Boavista Velgen
- Chiptuning zodra de software vrij komt
-Schroefset
- GTI grill
- Led kenteken verlichting
- Grill + logo hoogglans zwart.
Tijdens dit proces zal ik vast op meer ideeën komen.

Verder rijdt ik naast deze polo nog in een kanon, BMW 5 serie uit 2010 met vrij wel alles er op en aan M pakket navigatie leder automaat met 275 paarden en 560NM aan koppel rijd toch net iets anders dan m'n polo haha.
Ik zit nog op school en werk part time bij Vodafone Retail.
Foto van de polo.
 

Bijlagen

  • IMG_20150417_160949~2.jpg
    IMG_20150417_160949~2.jpg
    593.8 KB · Weergaven: 49
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!