Voorstellen : Mikey

Hallo.

Ik ben Mike kom uit omgeving Rotterdam.
Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik een linkje tegen kwam op SO. (en ook nog steeds liefde voor een Polo,vooral de 6R)

Ik zal vaak op het forum aanwezig zijn, alleen wat stiller, kijk graag rond in project topic.

Mijn auto historie :

VW Polo 6N uit 1998 (Milstone edititie,verlaagd, Enzo cup velgen)
VW Polo 6N2 uit 2001 (alleen andere velgen onder gedaan)
Seat Ibiza Cupra 6K2 uit 2002 (Andere velgen, Brembo's en chip, 210PK)
Seat Ibiza 6L uit 2007 (standaard gelaten,facelift)

Huidige auto : Seat Ibiza 6J uit 2009.
Helemaal standaard met 15" velgen.

Wat ik wil veranderen aan deze auto is een set velgen. (ben nog hard zoekende,dus als iemand nog wat heeft hoor ik het graag!)
(graag orginele banden maat : 215/45/16 of 215/40/17)

Foto :

2lcpkj-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom! ;)
en SO is idd ook ietsje anders ingedeeld dan mypolo, maar het went wel is mijn ervaring ;)
echter zit ik op so meer als mee lezer ipv poster.

en als je nog even goed zoekt hier op mypolo vind je nog wel meer so'ersStick Out Tongue

qua voorstel topic is het 'gewoon' je garage aanmaken, kun je je auto en jezelf in 1 keer voorstellen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Welkom op dit forum, Mikey! Leuk dat je je als meelezer toch even voorstelt ;)

Ben niet zo heel goed thuis in de Ibiza's, maar is de 6J gelijk aan de "huidige" (maar dan het pre-facelift model)? Wat voor uitvoering van de Ibiza heb je trouwens? En welke kleur? De Ibiza is - in tegenstelling de Polo 6R helaas - in enkele heel leuke kleuren leverbaar (geweest). Een duidelijk pluspunt tov de 6R vind ik!

Veel meeleesplezier, en uiteraard veel plezier met de Ibiza!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Thanks jongens!

Ja volgens mij is de Ibiza 6J aardig het zelfde als de 6R!
Volgens mij is mijn model : Style, maar dat weet ik niet zeker!

Hij is voor mijn doen aardig luxe van binnen :
Elektrische ramen (toch wel standaard anno nu ;))
Armsteun (Orgineel uit fabriek,was een must!, rijd zo lekker lange stukken)
Donkere achterruit + 2 achterruitjes (standaard fabriek)
Climatecontrol (niet mijn ding maar zat erop)
En belangrijkste,was ook een must voor mij elektrische inklapbare spiegels

Al met al erg blij met de auto!
Zoek alleen leuke 16" velgen eronder.
15" rijd heel lekker, alleen de bandenmaat vanuit fabriek vind ik niet zo geweldig staan (185/60/R15)
Zo smal, de Polo heeft de zelfde maten als de Ibiza, vandaar dat ik ook gezellig hier rond kijk wat er te koop is!

Ik heb alleen een foto van de dealer, nog steeds geen eigen foto's gemaakt :

2lcpkj-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!