Voorstellen: Koen aan de Polo AW

Liever lezer,

Ik heb al een tijdje een account en lees al geruime tijd mee met de topics...ik ontkom er niet meer aan om toch zelf wat vragen te stellen en anderen te helpen!

Ik ben Koen, 27 jaar en bevindt mij in momenteel in omgeving Dordrecht.

Mijn autohistorie...

Polo 6R 1.2 TDI
Mijn eerste auto, was er heel blij mee! Wat ik had veranderd: GTI grill met TDI logo en de rode lijntjes zwart gespoten, ander interieur, Audi A1 velgen met VW naafkap, ramen getint, RCD 510.

High Up!, full option en knalrood
Leuke go-kart. Ironisch genoeg de meeste boetes mee binnen gehaald en grootste spullen mee vervoert.

Golf 5 GTI DSG 2.0 TFSI
Hier rijd ik momenteel nog mee! Hij staat er ontzettend goed bij voor z'n leeftijd en kilometers. Bij het schakelen bij juiste toerental laat ie een sensationele diepe brom (z.g.n. DSG fart).

Polo AW Comfortline 1.0 TSI
Levering eind maart 2019
  • Limestone Grey
  • Executive pakket
  • Advance pakket
  • 16' Sebring velgen
  • Licht -en zichtpakket
  • Spiegelpakket
  • Active info display
  • Beats geluidssysteem
Bij aflevering vervang ik direct de mistlampen/bochtenverlichting met LED. Kastjes nog bijbesteld voor de zekerheid om foutmelding te voorkomen.

2944ap4.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Welkom Koen,

Ziet er goed uit allemaal.

Ik deel je ervaring met high up! Zowel als boetes al verhuizen. Toevallig gisteren nog bij ikea geweest en man man man er past toch wel veel in hoor als alles plat is.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Welkom en veel leesplezier (maar dat had je al ;)).
Mooi lijstje VW's gehad wel een stapje terug in power maar
zeker een goede keuze deze complete AW.
Qua rijgenot is het op ideale momenten erg leuk. Voor woon-werk zeker niet...en dat rijd ik overheersend veel. Sta je dan met een apparaat die 1 op slurp rijdt :rolleyes:

Welkom. Was het een TSi? Ik heb de Up! TSi (full option) gehad...wat je zegt een leuke wagen en ook een hoop mee vervoerd. Mijne was ook nog gechipt naar de 143 pk door JD Big Grin
Pre-facelift, 1.0 MPI 75 pk was het. Wat jij ervan hebt gemaakt is wel lachen, leuke massa/pk verhouding.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!