Voorgloeilampje knipper en vermogensverlies

hallo vandaag op de snelweg deed ik mijn cruisecontrol aan en merkte ik dat de auto ging trillen dus deed ik de cruise uit. Daarna merkte ik dat de auto minder power had, daarna weer een stukje snelweg gepakt en cruise weer aangezet hij begin te haperen en toen begon het tekentje van voorgloeisysteem te knipperen en toen verloor ik heel veel power en er kwam in het dashboard te staan start stop fehler. Ik weet nu njet wat ik moet en of ik verder kan rijden
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Is dat een vraag aan mij?
Vandaag werd mij verteld bij de garage dat een sensor defect was ik weet de naam niet meer precies iets met luchtregelings sensor , die heb ik laten vervangen probleem blijft nog steeds als ik richting de 120 ga krijg ik gelijk weer storing en neemt kracht van de auto af. Tijdens het aflezen gaf het apparaat aan dat er iets mis is met de druk of zo iets heb niet veel verstand.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Vandaag werd mij verteld bij de garage dat een sensor defect was ik weet de naam niet meer precies iets met luchtregelings sensor , die heb ik laten vervangen probleem blijft nog steeds als ik richting de 120 ga krijg ik gelijk weer storing en neemt kracht van de auto af. Tijdens het aflezen gaf het apparaat aan dat er iets mis is met de druk of zo iets heb niet veel verstand.
Terug naar de garage dus ...
 
Vandaag werd mij verteld bij de garage dat een sensor defect was ik weet de naam niet meer precies iets met luchtregelings sensor , die heb ik laten vervangen probleem blijft nog steeds als ik richting de 120 ga krijg ik gelijk weer storing en neemt kracht van de auto af. Tijdens het aflezen gaf het apparaat aan dat er iets mis is met de druk of zo iets heb niet veel verstand.
Dpf sensor oftewel de roetfilter sensor? Als die defect is gaat je auto ook vermogenverlies tonen..

Zelfde heb ik ook een x meegemaakt..
Bij mij was de turboslang losgeschoten..
Vast geschroefd en voila..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!