Voorgloei lampje brandt

Forumleden,

Vraagje, gisteravond heerlijk aan het rijden in mn 1.2 TDI BM, constante snelheid van ca 120. Ineens begint het voorgloeilampje te branden. De auto reageert gewoon, geen verandering in gedrag.

Iemand een idee wat dit kan zijn.?

bedankt alvast
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Forumleden,

Vraagje, gisteravond heerlijk aan het rijden in mn 1.2 TDI BM, constante snelheid van ca 120. Ineens begint het voorgloeilampje te branden. De auto reageert gewoon, geen verandering in gedrag.

Iemand een idee wat dit kan zijn.?

bedankt alvast
hey hallo ik had het zelfde probleem + mijn motormen lampje ging er bij branden uitlaten lezen en het is middels opgelost de druksensor laten vervangen en het is nog steeds ok nu 139,25
 
Bij mij is dit ook overkomen. Auto niet in noodloop maar rijdt beroerd. Als het roetfilterlampje gaat branden wordt het nog beroerder.
Oplossing was het vervangen van een druksensor die de egr aanstuurd. Bij een laag brom geluid tussen 1800 en 2200 toeren en trekken als een schildpad is het raak
 
En ja hoor, gisteren wederom een knipperend gloeilampje. Maar dit keer hield de auto ook behoorlijk in.
Even rustig laten rollen en pakte daarna weer op. Ms overbodige vraag, maar kan het door mn JD module komen ?
Morgen wel een afspraak met de garage gemaakt, dus moet de module er wel even uithalen.

gr
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Turbo is vervangen... Tot nu toe geen problemen ondervonden.
Maar heb de JD box nog niet geïnstalleerd... Ms dat dit het probleem heeft veroorzaakt.

Volgende week de box maar eens terugplaatsen.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!