Voordelen/nadelen 1.2TDI / 1.6TDI

Mijn voorkeur zou uit gaan naar de 1.6 TDI, ik vind persoonlijk een 4cil. Beter rijden dan een 3cil. En natuurlijk meer power. Alleen zijn ze best schaars met een niet al te hoge KM stand in Nederland.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Sadje84
Zit ik ook aan te denken, maar handgechakeld of automaat?
Zeker handbak.. DSG is leuk als je alles stock laat, die dsg kan echt niks hebben..
1.6tdi in handbak, perfect ! Kan je mooi tune.. @Cimus rijd op 200+PK in zijn 1.6tdi, houd gewoon de GTI bij ( tot ca. 150 in een rollende snelweg start , moeten asap rematch)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: mausie en Sadje84
Ik ga morgen toch voor de 1.6 kijken handgeschakeld 2010. 4xelec.ramen carkit wel minder kms. Ga meteen schroefset onder knalle en mn gti velgen

Er is ook een volle ecc navi multifunct.stuur 4xelecramen 1.2 van 2011 meer gelopen.
 
Automaat zou ik kiezen, 1.6TDI chippen en gas erop haha

Die zijn duurder en imports hoge kmstanden
Mijn voorkeur zou uit gaan naar de 1.6 TDI, ik vind persoonlijk een 4cil. Beter rijden dan een 3cil. En natuurlijk meer power. Alleen zijn ze best schaars met een niet al te hoge KM stand in Nederland.


Klopt en die power is nodig!
Ja zijn zeldzaam zocht me rot naar een goeie
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!