voorbumper vervangen

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
Is een voorbumper een beetje makkelijk te vervangen? Ik heb nogal wat steenslag op mijn voorbumper zitten en nu kan ik deze opnieuw laten spuiten maar ik zou ook wel een keer een andere bumper willen op mijn BlueMotion. Aangezien ik totaal geen idee heb hoe zo'n bumper nou vast zit zou ik vooraf willen weten of je zo'n bumper makkelijk zelf kunt verwijden en opnieuw monteren.
En heeft iemand een idee wat het spuiten van een voorbumper gaat kosten?

Is dit iets? Wie kent cargoods.nl? Een beetje betrouwbaar en kwalitatief goed?
http://www.cargoods.nl/shop/voorbumpers/8847-aanbieding-gti-voorbumper-vw-polo-6r/
 
Amen to that.

Cargoods en OEMTuning etc zou ik vermijden. Imitatie bumpers die nooit helemaal perfect aansluiten.
Origineel is wellicht een beetje duurder maar kwalitatief gewoon goed. Als je een tweedehandsje vindt in de goeie kleur dan heb je geluk.
Vaak is spuiten toch het duurste van alles en een nieuwe (imitatie) bumper moet altijd gespoten worden ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: graafie
Is een voorbumper een beetje makkelijk te vervangen? Ik heb nogal wat steenslag op mijn voorbumper zitten en nu kan ik deze opnieuw laten spuiten maar ik zou ook wel een keer een andere bumper willen op mijn BlueMotion. Aangezien ik totaal geen idee heb hoe zo'n bumper nou vast zit zou ik vooraf willen weten of je zo'n bumper makkelijk zelf kunt verwijden en opnieuw monteren.
En heeft iemand een idee wat het spuiten van een voorbumper gaat kosten?

Is dit iets? Wie kent cargoods.nl? Een beetje betrouwbaar en kwalitatief goed?
http://www.cargoods.nl/shop/voorbumpers/8847-aanbieding-gti-voorbumper-vw-polo-6r/
Ik zit me af te vragen als je een nieuwe bumper monteert en je zou die matzwart spuiten en ook een matzwarte achterbumper , hoe dat zou staan: ik kan er geen foto van vinden hoe dat optisch zou staan.
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
Ja , aan de ene kant is dat zo : bij een oranje metallic vind ik wat zwarte accenten wel mooi staan anders is het ook wel veel oranje. Bij de cross polo vind ik het ook goed staan
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!