voorbumper Polo United 2008

Ik ben op zoek naar een voorbumper met koplampsproeier, zie foto.
Gezocht maar steeds niet gevonden.
 

Bijlagen

  • IMG_0127.jpg
    IMG_0127.jpg
    130.2 KB · Weergaven: 12
  • IMG_0131.jpg
    IMG_0131.jpg
    122.8 KB · Weergaven: 11
VW Polo  United  1.2 
Als je geen originele wilt kan je ze op mp bij diverse advertenties in kleur geleverd krijgen.
Je zal wel het binnenwerk voor de lampsproeiers moeten overzetten.
Als je deze bumper er nooit eerder af gehad hebt, achter de sproeiers zitten aan beide kanten een schroef in, deze moeten los om de bumper eraf te krijgen ;)
 
Als je geen originele wilt kan je ze op mp bij diverse advertenties in kleur geleverd krijgen.
Je zal wel het binnenwerk voor de lampsproeiers moeten overzetten.
Als je deze bumper er nooit eerder af gehad hebt, achter de sproeiers zitten aan beide kanten een schroef in, deze moeten los om de bumper eraf te krijgen ;)
Bumpers met gaten voor de koplampsproeiers heb ik niet gezien. Persoonlijk vind ik het een waardeloze optie, je zou kunnen overwegen om een bumper zonder sproeiers te monteren. Moet je achter de bumper wel e.e.a. aanpassen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Dat is ook een optie.
Als je de sproeiers uitprogrammeert, weglaat en de sproeierslang afdopt ben je er ook.

Op mijn United zaten ze ook, vooral de grotere tankinhoud vond ik een voordeel.
Verder is de optie voor landen met meer sneeuw en dergelijke een uitkomst, voor NLD niet echt nodig.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!