voorbeelden van achteruitrijcamera's

ik ben momenteel bezig (heb in de planning) om een achteruitrijcamera te plaatsen. nou heb ik gezien dat meer MyPolo leden dit gedaan hebben. Nou is de vraag of jullie HIER !! foto's zouden willen plaatsen ? van waar jullie de camera in de bumper of elders hebben ingebouwd. dit om te bepalen waar ik zelf mij camera ga neer hangen. b.v.d (p.s zodat ik niet alle garages hoef af te zoeken. wie er een camera heeft of niet)
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
owww wacht even. ik bedoel natuurlijk bedankt voor de info. ik heb inmiddels al wat verder gekeken. er zijn ook van die kleine half ronde camera's dat lijkt me wel wat. Gewoon apart in de bumper bij plaatsen. Zeg maar zoiets.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    15.8 KB · Weergaven: 258
Hoi, zelf heb ik er ook een ingebouwd, en aangesloten op de RNS315. Erg mooi.

kaub.jpg
Bij een afstand van ongeveer 5 centimeter gaat het beeld pas echt vertekenen. Maar ja, hoe vaak parkeer je zo krap? :mrgreen:

j3qp.jpg
Zelf heb ik hem in de linker kentekenplaatverlichting gestopt.

De interface was 139 euro en kwam van NAVinc.nl (onder productcode: RC-VW-RNS510) en de camera was 69 euro en komt van AllCarProducts onder productcode (44071). De RNS315 heb ik compatibel gemaakt van CarTronic in Den Haag omdat ik zelf niet met VCDS kan omgaan.
 
image.jpg
Bij een afstand van ongeveer 5 centimeter gaat het beeld pas echt vertekenen. Maar ja, hoe vaak parkeer je zo krap? :mrgreen:

image.jpg
Zelf heb ik hem in de linker kentekenplaatverlichting gestopt.

De interface was 139 euro en kwam van NAVinc.nl (onder productcode: RC-VW-RNS510) en de camera was 69 euro en komt van AllCarProducts onder productcode (44071). De RNS315 heb ik compatibel gemaakt van CarTronic in Den Haag omdat ik zelf niet met VCDS kan omgaan.[/QUOTE]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!